.

Mamselamsen

fredag, april 28, 2006

God morgon... go´morron!

I D A G ska jag få min nya dator. De hade glömt att sätta i nätverkskortet igår, och istället för att de skulle jobba övertid, tyckte jag att de skulle gå hem och komma med datorn idag istället. För det handlade inte bara om att sätta i kortet, utan också komma upp till oss... få den på plats och på ett mycket pedagogiskt sätt förklara för mig hur allting funkar. Och det tar tid! Så Stephan och jag fortsätter och slåss om datorn. Ibland är det som leken "Hela havet stormar" här... vem får ner rumpan på stolen först? :-)

Sen ett meddelande till Orreforsaren! Vilken frekvens och hur dags sänder Ni på, på lördag?

Förresten, vill bara säga en sak till. Camilla är inte så fantastisk som många tror, Tro mig! Hon är en morgonsur gammal Skata, som slängar alla sina tillhörigheter omkring sig när hon är hemma. Sug på den du Millan... där ramlade den glorian! :-D

Nä, nu måste jag verkligen klä på mig. Jag kan ju inte susa runt i min leopardmönstrade när det kommer unga killar från SE-DATA om en stund :-D

Over and out/Mamselamsen, på G in i duschen



En sak till. Glöm inte Tilles fond

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Brås kanske på mamma?????????????

11:49 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Gerd: Ohhhh.... INTE då!!!!! *ljuger så jag tror mig själv*
Sandra: Kan du också vara mitt barn? :-)
Mette: OK, då sprider bara hon sina grejor omkring sig då.

11:58 fm  
Blogger crrly tycker...

Hehe. Alltid trevligt med mänskligt folk! ;)


Brås hon på dig blir hon väl ingen diva??!

2:53 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

crrly: Nää, för då vet hon vad som händer. Hon deporteras hem till Sverige för städning av toaletter

3:26 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka