.

Mamselamsen

fredag, mars 17, 2006

Lite katt och lite shopping.

Det slog mig idag, att Ebba består till nittio procent av svans.
SvansEbba liten
Så om hon går med på det, kan jag nog använda henne som dammvippa idag.

Och så kommer vi till "tapetväskan", som Camilla kallar den. Jäkla unge!!! En alldeles underbar och slikesmjuk kalvskinnsväska... med TOFS! :-)
Nyaväskanliten
En fantastisk väska med hur många fack och fickor som helst. Jag får plats med ännu mer än vad jag hade i "resaborthandväskan". As-kalas!!

Tebaks te köket.

Over and out/Mamselamsen, riktigt pigg... fast vi får väl se hur det blir med det framåt aftonen.

14 Kommentarer:

Blogger MB tycker...

gudomlig svans....och fabulous väska för att sno ett uttryck :-))

3:08 em  
Blogger Jubbe tycker...

Jag tycker att väskan e helt underbar iaf :-)

Har ett par brallor i liknande mönster som nog skulle passa till.

Klart slut! //J

3:10 em  
Blogger Ilva tycker...

KALVskinn sa du??

3:18 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

maleandro: Jag tar ett annat uttryck. Den är gorgeous!!!

Jubbe: Tack! Jag ska minsann berätta det för Millan!

3:19 em  
Anonymous Anonym tycker...

Undrar åxå,,,kalsvskinn???? Du själv månne? (med tanke på vad jag läst hos gagga)*funderar*

3:25 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Rita: *skrattar rått* Näää, för det är Ilva!

3:35 em  
Blogger Humlan tycker...

Väskan är uunderbar!! Vill ha!

Katt-dammvippan är nog praktisk om hon går med på att gå ett varv nu och då...
Man kan inte tro att den stod i ljusan låga i december! (eller så kan man förstå det, nyfiken katt med sådan svans svängande efter sig... *S*)

3:46 em  
Blogger Batbut tycker...

Tycker absolut att den ser ut som den ska, men jag undrar en sak - var är Ditt kännetecken på väskan? Säger också som Ilva, KALV skinn? Vad tror Du Din namne hos Gagga säger om den saken?

3:49 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

batbut: Det var en mobbar-kalv!

4:00 em  
Anonymous Anonym tycker...

*håller andan* och väntar på GAGGA..... Undrar vad säger hon om saken?

12:02 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ssss.... hon har nog inte sett det.

12:26 fm  
Anonymous Anonym tycker...

*skrattar idiotiskt* MEN vad är kalsvskinn??? (vilken idiot är det som stavar så galet,,,flin,, mej??? NÄ!)//Rita

1:38 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Rita: Det är hon med de galna små gubbarna på sin blogg... asch, du vet vem jag menar. :-)

3:42 fm  
Anonymous Anonym tycker...

"res-abort-väskan!?!?"

3:46 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka