.

Mamselamsen

tisdag, mars 28, 2006

Ketchupeffekt.

Ingenting.... ingenting.... ingenting.... sen kommer "de från alla håll", som kommentatorerna i V75 brukar säga.

Jag bara lutar mig tillbaka och skrattar.

Jag är nu fullständigt övertygad om att vi mycket mycket snart är med företag igen... och det är INTE det jag skrev om förut idag. *skrattar helt hysteriskt*

Men så fort detta är klart, kan jag tipsa intresserade om det andra stället som är till salu.

Over and out/Mamselamsen, fullständigt överrumplad

9 Kommentarer:

Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Monica: Ja... den är SÅ himla bra!

6:00 em  
Blogger Ilva tycker...

Jag hanger inte med alls, ar det dar som jagvet som galler nu eller?

6:16 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ilva: Det är så himla rörigt just nu, så jag vet inte vad jag sagt till dig. :-)

6:24 em  
Anonymous Anonym tycker...

Känner igen det där med ketchup effekten, det är liksom mitt livs melodi. Inget, inget, inget, sen allt. Just nu är det allt.

6:42 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

henrik: Det har alltid varit så... så vi är smått vana nu.

Åsa: Tack, det värmer.

7:19 em  
Blogger Gagga tycker...

Spännande!

8:08 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Gaga: ja, nu är det hur underbart rörigt som helst.

8:19 em  
Blogger Humlan tycker...

Så typiskt!
Att ketchupeffekten ska gälla på alla områden!

Men Stort Lycka Till! Vad det än blir.

9:32 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tack! *fnissar fortfarande*

10:35 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka