.

Mamselamsen

måndag, mars 27, 2006

Nu är jag riktigt trött.

Jag har inte förrän idag tagit hand om alla kort jag tog hos Millan. Jag lyckades decimera dem från nästan åttahundra till två hundra. Vissa går inte att lägga ut här, men jag hittade ett mycket talande kort och ganska ett konstigt.

Mina joggingskor fick alltså bo ute på fönsterbrädan tillsammans med askkoppen, som egentligen är en värmeljushållare. De luktade väl ungefär lika illa.
Mina jogging.
Ja, så har vi detta. Vad ska man säga om det?
Lössletning liten
Millan! En förklaring tack!

Over and out/Mamselamsen, som längtar tillbaka!!!!!!

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Det ser ut som om Millan kör en avlusning *S*

9:05 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Mette: J A !!!

Cian: Jag tror faktiskt det. :-) Jag undrar om hon hittade något.?

9:33 fm  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Haha..absolut..Jag och Katy ar som sma apor!!!! Jag kan ocksa kolla efter "baldspots"...haha!!

10:18 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

calua: Och vad tusan gör DU uppe så här dags? Gå och lägg dig!!!

10:56 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka