.

Mamselamsen

söndag, mars 26, 2006

Hahaha..... Uppdaterad!

Jag kan bara inte låta bli.

Gör exakt som "jag" och tänk exakt som "jag", så gör Ni RÄTT!

Ibland tror jag hon skriver bara för att få in stålar till sina rengöringsmedel.

Over and out/Mamselamsen, som verkligen ifrågasätter hennes rätt att få publicera sig.


Senare
Jag tror att det bästa sättet att få tyst på henne, är att tiga ihjäl henne. Från och med nu kommer jag varken att läsa eller skriva om hennes galenskaper. *håller handen på Sveriges rikes lag*

15 Kommentarer:

Blogger PGW tycker...

På något vis måste hon ju trivas med tillvaron ändå, om man alltid är övertygad om att man är så rätt så måste man väl blir ... tja lugn på något vis?

Jag önskar att jag vore så övertygad om att allt jag gör och tycker är så rätt varje gång.

4:29 em  
Blogger Morgondimma tycker...

Håller med PGW, tänk vad skönt att alltid ha och göra rätt.

4:34 em  
Blogger Klimakteriehäxan tycker...

Tjoho! Å vad har lilla jag haft för mig då? Jojomensan, lagt ut en HYLLNING till Linda Skugge!!!! Snacka om att sticka ut hakan....
:-D

4:34 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tror du? När jag läser om allt som hon tycker illa om, och det verkar vara det mesta, uppfattar jag en mycket osäker människa. Vem vill hon övertyga egentligen? Sig själv?

Om det inte är så att hon bara vill provocera och i verkligehetn tänker och tycker något helt annat. Man kan ju alltid hoppas

4:39 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Klimakteriehäxan: Jag gillar folk som gör det ibland. :-)

4:49 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Sandra: Jag känner en ung kvinna som bl.a. köpte en barnvagn för en bra bit över fjorton laxar. Hon använder den fortfaran de och sonen blir snart två år. Och hon köpte den för att hon ville ha den och hade råd. Och jag vet att hon är en fantastisk mamma.

5:21 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag tror du kommer läsa i smyg :-)

5:33 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

INTE då! :-)

5:45 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag drog iväg precis ett mail till sollentunas socialomsorg om att de borde granska hennes psykiska situation och ta genast barnen ifrån henne.

6:05 em  
Anonymous Anonym tycker...

Mams! Redan den förra krönikan som du hänvisade till om pojkar, deras leksaker och knäppa föräldrar fick mig att bestämma mig...Jag tänker aldrig mer läsa henne! SKÖNT!Jag förstår faktiskt inte hur hon kan få så mycket utrymme.

6:09 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

mickey: Underbart! jag står fullkomligt bakom dig.

Londongirl: Då är vi två.... minst.

6:12 em  
Anonymous Anonym tycker...

Mams du måste sluta länka till hennes krönikor..

Jag har ju gett mej attan på att jag inte ska läsa henne men när du länkar MÅSTE jag ju bara läsa...*bäää egen vilja? bäää*

6:38 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Cian: DEt är slut med det nu. Looovar!

6:39 em  
Anonymous Anonym tycker...

För ovanlighetens skull följde jag dina länkar till Fru Skugges krönikor. Och fick en bra orsak till att jag inte missat ett enda dugg när jag aldrig läst dem. Jag kommer helt klart fortsätta skippa dem, för nu finns det bevis för att jag inte behöver bry mig om henne. Vilken patetisk liten pryl hon är.

Jag håller till fullo med Mickey jag åxå. Skicka soc till henne. Bums!

7:55 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Mette: Att hitta på, är de i så fall inte ensamma om. Jag satt och surfade runt ganska mycket under helgen och i vissa fall känns de inte riktigt sanna.

Men å andra sidan finns det inget tvång på att det man skriver måste vara sant. Fast lite trist känns det.

Eller är det bara jag som har fått den känslan?

10:53 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka