.

Mamselamsen

fredag, mars 24, 2006

Oj, jag höll på att glömma.... outfiten! Uppdaterad!

Städ-outfiten för dagen
Städoutfit liten
Spana gärna in tomatfläcken mitt på magen. Samt kolla bakom mig... det BEHÖVS städas!!!

Åsså pjucken.
Rosa tofflor liten
Jaa, nu är jag redo att ge mig i kast med alla städattiraljerna.

Vilken tur att jag kom ihåg fotot på dagens outfit... efter att ha läst runt bland bloggar, lär det vara otroligt viktigt. :-)

Over and out/Glamour-Mamselamsen


Klockan tre.
Det kan vara ganska intressant att städa ibland. Det händer saker och så upptäcker man saker.

Där försvann dammvippan!
Städ 2 liten
Jag och mina "gröna fingrar"
städ3 liten
Nä men, hur har detta kunnat undgå oss?
Städ1 liten
Tre rum och ett badrum kvar! *stönar*

Over and "dust"/Mamsan


Klar så där halv fem!
Nu flagnar nagellacket då jag varit och grävt både här och där. Måste fixa det nu direkt, innan vi ska iväg.... Stora hotellet väntar ikväll. Vi har ju inte testat köket där än.

Aj f..n, jag har glömt byta gardinerna i köket. Det duger ju för tusan inte att ha julgardiner, när det snart är påsk. Så jag sticker nu. God bajs!

Mamsan, svettig, stinkande, men ack så glamorös.

19 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Måste ju bara få säja att jag diggar pannbandet.....:)

HA EN AS-KALAS HELG

12:52 em  
Anonymous Anonym tycker...

Du är så söt :)

1:01 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Cian: Det har jag för när svetten lackar, får det inte rinna in i ögonen. :-)

Veronica: Du tycker jag är söt... då tycker jag omedelbart att du är söt också.... eller blind. :-)

1:04 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ah, jag måste missat ngt viktigt där! Har aldrig lagt upp en bild på dagens outfit. ;)

2:18 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

henrik: Nu har du missat nått igen! Jag går in hos dig i eftermiddag och då vill jag minsann se din outfit.

2:34 em  
Blogger Gagga tycker...

Vad skådar mitt norra öga: TOMTEGARDIN!!!

3:20 em  
Anonymous Anonym tycker...

Då jag är skottskadad (ryggskott) så slipper jag städa, då jag inte kan. Å andra sidan blir ju golven så mjuka att gå på, då alla mina 4 är i högfällning,,,jösses vad päls/hår dom produserar!

3:22 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Jag tycker du ser riktigt fräsch ut. Själv skulle jag inte våga delge bloggarvärlden vad jag slank in i nu när jag kom hem från studiedagen.

3:23 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

gagga: Jag veeet! *skäms*

Rita: Använd dig av det ryggskottet så länge du kan!

Bloggis: Kan jag ... kan du! :-)

3:49 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

gagga: Gardinerna är bytta nu! :-)

4:53 em  
Blogger Gagga tycker...

Jag borde ha knipit, eftersom jag har haft mina grön/gul/svart blommiga Marimekkogardiner hängande i köket i ett år.

4:58 em  
Blogger Humlan tycker...

Tomtegardiner?! Så går det när du måste gå och titta var du sätter fötterna hela dagarna...
Hoppas Stora hotellet har ett bra kök!

5:15 em  
Blogger LipglossHeaven tycker...

I want my MOOOOOMMY!!!!! I'm sick!!!

6:50 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Näe, jag får inte plats på bild när jag tar av mig behån... men jag har tagit bort mina julgardiner!

Förresten - har du inte städat färdigt än? Jag reser bort och överlåter dammsugaren till maken.

7:48 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Calua: Stackare!!! Var du hos läkaren igår? Var det halsfluss?

Bloggblad: Hört talas om vidvinkel? :-)

7:51 em  
Blogger PGW tycker...

Väldigt söta tofflor. Är det sådana med mirakelduk under så de dammar när du hasar fram?

8:32 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Japp.... och de blir statiska så allt inom en meter fastnar.

9:04 em  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Jaaa..*snyftar* och influsensa....

10:49 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Stackare....stackare! Som jag sa i telefonen... Ligg hela helgen och ta igen dig. Du har ju böcker och CD-böcker.

V I L A !! Du vet ju hur mycket dey blir sen. :-)

9:40 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka