.

Mamselamsen

onsdag, mars 22, 2006

Dagens status.

- Äntligen kommit rätt vad gäller dygnsrytmen igen. Det gick fort denna gången... bara en vecka.
- Röksugen... ja! Fast jag har varit med om värre saker i livet. Kör med nedräkning... min far säger att de sjutton första dagarna är värst.
- Stolgång. Ja! *skrattar*
- Blodtryck? Vekar normalt.
- Puls? Förmodligen förhöjd.
- Hosta? Värre än när jag rökte... och då har det bara gått tre dar.
- Stehans privata "bisniss" går utmärkt, med mig som "caddie". Jessica och Camilla... Ni vet. :-)
- Kameran laddad. Japp, idag ska vi tillsammans med en massa bankfolk kolla på Stället!
- Min leopardmönstarde morgonrock. Nytvättad!
- Blå himmel och solen skiner!
- Elsa och Ebba pigga. Ja, nästan överdrivet.
- Snooker på TV. Tur vi har fler apparater.
- De svinaktigt dyra hudvårdspreparaten är tillbakaskickade till Sephora i LA. Gjorde huden krackelerad och läderartad. Pengarna tillbaka... och det får man!
-Stora portföljen framtagen... idag ska jag SE UT som fullfjädrad affärskvinna. Outfiten kan vara avgörande i vissa situationer. Larvigt, men jag tar det.
-Sunkig. Ja ja, jag ska in i duschen.

Det var nog allt så här långt.

Over and out/Mamselamsen, som inte gillar Carola idag heller. :-)

17 Kommentarer:

Blogger Ilva tycker...

Lycka till, jag skall halla tummarna! Tycker iallafall att ni skall ha ett internet cafè dar! jojo, du maste ju leva upp till ditt rykte som cyberqueen!

9:57 fm  
Blogger MB tycker...

Du är superduktig med rökningen....är djupt impad.....tack för kortet! det kom igår......:-) Nu känner jag mig nästan som en star :-)) Håller fingrar och tår för det nya stället

10:15 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tina: Jag tog bort ditt inlägg, då jag faktiskt inte har skrivit om vad det är som vi ska kolla idag.

10:18 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ilva: Jag kan lära mig att blogga från mobilen... hur man nu gör.

Maleandro: När jag har vunnit sextiofyra miljoner, då åker vi dit du och jag och shoppar och går på konserter. Deal?

10:20 fm  
Blogger Ilva tycker...

wei, o jag da?? Glom inte bort att ta med mig!!!

10:35 fm  
Blogger Humlan tycker...

Bravo! Stå ut med suget och hjärnans spratt! Det blir lättare!
Låter som om du är laddad för affärer och även om jag inte vet vad det handlar om så önskar jag Lycka Till!

10:43 fm  
Blogger Gagga tycker...

Idag är min högerarm helt ur funktion. Om den fortsätter så, kan du väl installera mig som enarmad bandit på "Det där stället" ;)

10:53 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Tur man inte tar åt sig av alla negativa kommentarer om Carola. Jag heter själv det så ... heh.

Lycka till med vad ni nu ska kika på idag, men jag *tror* att du faktiskt har nämnt det, för hur annars kan jag ha en susning? Eller har jag bara förutsatt att det är en sak och så är det inte det?

Hum. Nå ja.

Impad av ditt försök att sluta röka. Lycka till med det också!

11:41 fm  
Blogger anna tycker...

*moahahaha* ska du ha din nytvättade morgonrock till portföljen???

11:56 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Haha, du gör allt för att få mer folk till din sida va? Syftar såklart på din lilla kommentar ang Carola. Är dödligt nyfiken på erat Ställe (som alltid skrivs med stort S). Kram

12:51 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Lycka till. Det känns att du är laddad. Själv är jag motsatsen. Totalt urladdad - jätteskönt med en dags total vila. Dvs snabb pulsig promenad på porös skare med solen i ansiktet (i alla fall åt ena hållet) Men i övrigt: inte en tid att passa, inget "måste" som ska göras.... ÅÅååååå vad jag njuter.
Är så nyfiken på hur det går med Stället.

1:47 em  
Anonymous Anonym tycker...

Vandrarhem?
Singalong Café?
Skönhetssalong?
Skoaffär?
Kattdagis?

Nej jag är inte nyfiken....!

2:02 em  
Anonymous Anonym tycker...

Varfööööööööööööööör vill du inte säga vad det är? Varföööör?

2:08 em  
Blogger MB tycker...

It´s a deal Mamsen.....jag kan ta Ilva i handväskan :-))

2:41 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Mammakatt: Du kan vara lugn. Jag menar La Carola. :-)

Anna: Icke! Jag har den bara för att se skitviktig ut. :-)

Ilva: För alla de miljonerna tar jag med dig också.

Gagga: Krävs det inte tillstånd för dig då?

Andreas: Hihihi...

Kapple: Nyfikenhet kan man komma långt med.

Bloggis: Inte förrän allt är klart.

Amanda: Inte förrän allt är skrivet och klart... men då kommer jag nog inte skriva om annat. Men en liten bit kvar... pruta! :-)

2:47 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

maleandro. Yes!:-)

7:15 em  
Blogger Fru Choklad tycker...

Keep up the good work girl! Tänk på hur otroligt glada dina lungor kommer att vara på dig om ett tag ! Hostan går över. Jag tvärslutade röka för snart 8 år sedan och mina lungor är tacksamma än! :)

9:11 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka