.

Mamselamsen

lördag, mars 25, 2006

I morgon är det mätning som gäller.

Vi ska åka tillbaka till det "första stället" imorgon och mäta. Vi måste, om det blir något, bygga ut för att få det att funka rationellt.

"Det andra" är forfarande under förhandling. Vi får se vad som händer på måndag, när allt öppnar igen.

Iiii.... nu är jag/vi i vårt rätta element.

Nu ska jag fortsätta att kolla på den där nya engelska serien om massmördare... trots att jag normalt inte brukar följa serier.

Over and out/Mamselamsen, på topp

7 Kommentarer:

Blogger X tycker...

Jag, Hampus, våran mamma Ingalill och faster Tina var uppe i Hollywood Hills igår. Våran mamma dog varken en eller tre-fyra gånger, men hon är höjdrädd så hon fick en hyfsad skräckupplevelse ändå!

Hon gillade inte att gå uppför den branta "klättervägen", för hon vågade inte kolla bakåt och fick panik om vi andra gick nära "kanten". Vi kanske kan säga att det var oavgjort mellan er mammor, eller vad tror du?

12:42 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Hm... Är det verkligen så lyckat att prata om massmördare och att du är i ditt rätta element i samma post? Folk kan bli lite oroliga du vet. LOL

3:46 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Kan bara säga att våra gäster gick o köpte cigg...min sambo rökte (hans första sen nyår) ...men inte jag! Hurra!!!Klockan är 04.33 men egentligen 05.33...kommer må prima i morgon! Goodnight

4:35 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Hej!
Oh, det var ju jättelängesedan jag var här sist, mycket har hänt ser jag ;0).
Grattis till ditt nya och bättre liv, den 5/4 firar jag 10-årsjubileum som rökfri, känns underbart!
Läste att du hade varit och ätit på ett ställe där som du inte blev mätt utan fick gå hem och ta ett par mackor efteråt, det samma hände mig när jag var ute och åt på en "fin" resturang häromdagen, men så är det ju säkert inte "fint" att äta mycket heller, eller...?
Sköt om dig!
Kramar!

4:45 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Sabina: VARFÖR ska vi mammor utsättas för detta? :-)
Hexi: Haha... du har inte träffat mig ser jag. :-)
Kapple: Duktiga duktiga du!
Doris: Jag ser fram emot att kunna säga EN mänad. Och det nog fanken inte fint att äta sig mätt.

9:16 fm  
Blogger PGW tycker...

Hmm nya stället och massmördare i samma post som sagt. Jag får lite associationer till "arsenik och gamla spetsar" ;-)

2:41 em  
Anonymous Anonym tycker...

Usch, Lindas krönika gör mig arg...

3:02 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka