.

Mamselamsen

måndag, mars 27, 2006

Kopierat från i morse.

Äntligen måndag...

även om jag tydligen brukar ha för vana att klämma in en lördag lite när det passar.

Men idag är det mycket på schemat.
-Hälsovårdnämnd. Klart... OK!
-Kontakta en "storfräsare" här i området. Klart... OK!
-Kontakta mäklarna. En klar!
-Kolla ekonomiska statusen. OK!
-För nöjes skull, kolla priset på ännu ett cafe/restaurang, som är till salu här i "stan". Allt verkar vara till salu här. Fast de "prylarna" som vi nu är intresserade av ligger inte här. Nä, inte intressant.
-Samt lite andra grejor från kommunen, som vara as-kalas att veta.

Ska jag vara riktigt ärlig, lämnar jag över allt detta till min käre make, så jag kan fortsätta med att inbilla mig själv om att det är lördag idag också.

Over and out/Mamselamsen, lyxhustru.

posted by Mamselamsen @ 10:20 AM 7 comments


*gäspar lite lojt* Börjar man bli lat... eller? KOPIERA in gamla inlägg, där går väl nästan gränsen för vad som är lagligt inom Bloggeriet

6 Kommentarer:

Blogger Gagga tycker...

Och så har du fått en lillebror :)

4:57 em  
Anonymous Anonym tycker...

Lillebror?
Har mamsen en aktiv far?

5:07 em  
Blogger Gagga tycker...

Jaa :) Han heter Pappa Di :)

5:22 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Nää... jag har alltid velat ha en lillebror!!! *hoppar och skuttar*

kapple: Och han har fyra ben... och ska bli stor tjur när han blir stor.

6:51 em  
Blogger Humlan tycker...

Finns det lagar inom Bloggeriet? *skratt*

Eftersom du redovisde resultatet av tidigare lista, så är jag tacksam, hade annars varit lite obegripligt (om du bara hade skrivit: Klart... OK! några gånger)

Det ser ut som om det går framåt med era planer... Håller tummarna!

6:56 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

humlan: japp.

6:58 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka