.

Mamselamsen

måndag, mars 27, 2006

Äntligen måndag...

även om jag tydligen brukar ha för vana att klämma in en lördag lite när det passar.

Men idag är det mycket på schemat.
-Hälsovårdnämnd.
-Kontakta en "storfräsare" här i området.
-Kontakta mäklarna.
-Kolla ekonomiska statusen.
-För nöjes skull, kolla priset på ännu ett cafe/restaurang, som är till salu här i "stan". Allt verkar vara till salu här. Fast de "prylarna" som vi nu är intresserade av ligger inte här.

Ska jag vara riktigt ärlig, lämnar jag över allt detta till min käre make, så jag kan fortsätta med att inbilla mig själv om att det är lördag idag också.

Over and out/Mamselamsen, lyxhustru.

6 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Lyxhustru är ett vackert ord..Nästan lika vackert som lördag....


Lycka till idag...

10:36 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Sandra: Asch, behövs inte... Stephan snyter sig i näven, så där som RIKTIGA karlar gör. :-)

Cian: Visst är det!

10:41 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Sandra: Och "storfräsaren" är av den typen också.

10:44 fm  
Blogger Bloggblad tycker...

Lycka till!

10:45 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Lyxhustru+ Tror inte, men en riktig paragraf 42 ryttare! (var det rätt nummer?)

10:50 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

anne-maj: Helt rätt. *skrattar*

Bloggblad: Tackar!!! Det är mycket som måste undersökas innan man kommer till skott.

10:56 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka