.

Mamselamsen

tisdag, mars 28, 2006

Jag är så imponerad över mig själv, så jag snart smäller av!

Jag har haft den här datorn i snart tre år men i förrän idag har jag lyckats bränna min första CD. Kan jag få lite applåder tack!!!

Jag satt här och fixade och trixade... och till slut hände det!!! "Praiiiiiiise the Lord"!

Så nu finns det en inspelning med exakt de låtar Millan ville ha med. Nu är det bara lite papper som fattas... sen jäklar.
Skivomslag liten
Sabina och Hampus! Självklart har jag skrivit att det är Ni som fixat kortet.

Over and out/Mamselamsen, ett geni!

5 Kommentarer:

Blogger Bloggblad tycker...

Kvinnor Kan! Det vet vi väl...?

4:24 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jaaaa.... det tar bara lite tid. .-)

4:27 em  
Blogger LipglossHeaven tycker...

AAAWWWW!!! VILKEN FIIIIN!!!!!

6:38 em  
Blogger Gagga tycker...

Imponerad! Jag kan inte. Nån måste ju köpa skivor också ;)

8:09 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

gagga; Fast jag bränner BARA Camillas låter. Detta att ta ner från nätet är alldeles för avancerat för mig.

8:20 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka