.

Mamselamsen

tisdag, mars 28, 2006

Världens skönaste och läskigaste.... Uppdaterad!!

morgonrock har jag på mig, nu när den leopardmönstrade ligger i tvättmaskinen.
Blå morgonrock liten
Kan nån vettig människa förklara för mig varför alla super-duper-mega-jätte-sköna plagg, ALLTID ser för jäkliga ut?

Over and out/Mamselamsen, hur het som helst... trots allt.


Kom ihåg en sak.
Nu är vi två som vet vem Camilla kommer att gifta sig med till slut. Eller hur Helen?

Nu har de gått och trånat på var sitt håll i närmre fem år. De har inte träffats på så där två år, men håller hela tiden kontakten via telefon, mail, sms.

Nu kommer de ÄNTLIGEN att träffas i sommar igen, då båda kommer att befinna sig i Europa... samtidigt!!!

Helen! Visst är Camilla och Dane som skapta för varandra? Hur ska vi få Millan att fatta det och inte vara så skiträdd?

Ja, det vara bara det.... /Mamselamsen, äktenskapsförmedlare. :-)

Nån annan som behöver hjälp? Alla, förutom PGW... för där duger ju inte ens en tjugonioårig, skitsnygg och snäll singelläkare med röd Porsche. Denna läkare finns i Södermanland. Så ska Ni bli skadade nånstans, så tror jag Eskilstuna är det rätta stället att bli det på.

Hihi.... nu kommer I-K att få tupp-juck för att jag bjuder ut hennes son på äktenskapsmarknaden. *skrattar*

18 Kommentarer:

Blogger carra tycker...

>>en tjugonioårig, skitsnygg och snäll singelläkare med röd Porsche.

Men vänta nu...
en sådan skulle jag nog kunna uppoffra mig på! Känns inte som några större problem, faktiskt. Säg bara till! ;)

1:33 em  
Anonymous Anonym tycker...

Det är roligt att vara äktenskapsförmedlare! Man har mer roligare än dom:-)

1:37 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hmm
Vad har vi i släkten?
Rörmokare =check
Bilmekare= check
Datanördar = check
klädaffärsarbetare med asbra personalrabatt = check
Läkare = oh no ingen sån
men attans jag är gift :)

Men han låter som rena svärmorsdrömmen..ska inte nån av dina "hönor" ha han ?

1:38 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Carra: Se till att få ett litet benbrott eller så i Eskilstuna... och håll sen ögonen öppna för denne svärmorsdröm när han går förbi.


Cian: De har liksom vuxit upp med honom... inte så himla spännande då.

Anne-Maj: Helt klart!

2:23 em  
Blogger Batbut tycker...

Låt karln stå på tillväxt! Bonusdottern är 20 så snart så... Eller om jag ska unna mig en toy boy såhär i vuxen ålder...*asg*

2:45 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

batbut: Han är för rar för att vara en toy-boy!

3:05 em  
Blogger Trollsländan tycker...

Instämmer helt...Millan och Dane är som en match made in heaven! Och jag ska vara maid of honor på bröllopet och i mitt tal ska jag berätta hur Millan hade renhorn på sig första gången hon var på fest hos honom. =)
Sen...eh, killen med Porschen...jag tar honom, han låter som min drömkille. Har du hans nummer??

3:38 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

trollsländan: Inte hans, men hans mammas. och klarar du den "gaten"... ja, då är han din. :-)

4:01 em  
Blogger Trollsländan tycker...

Jag är BÄST med bliviande svärmödrar...och du måste ju kunna lobba lite för mig också *ler stort*...

4:14 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

trollsländan: Jag ringer ikväll.

4:23 em  
Blogger PGW tycker...

Kära nån jag är alldeles för gammal för den ynglingen!

(Och porsche är lite ... hm. Hade du sagt motorcykel så kanse ...)

4:51 em  
Blogger schmut tycker...

försöker du gifta bort din dotter?

5:15 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag och hennes bästa vän har bestämt vem hon ska gifta sig med. :-) Hon vet bara inte sitt eget bästa. *skrattar*

Sen försöker jag gifta bort min bäste väns son också. :-)

5:18 em  
Blogger Trollsländan tycker...

Bra, jag litar på dig!

7:52 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ok... jag har snackat med henne och mellan skrattattackerna fick jag hennes mail... ska maila över ett foto av dig. Alltid en början. *skrattar*

Men är du beredd att flytta? :-9

8:15 em  
Blogger Trollsländan tycker...

Jajamensan...det är inget problem, jag är flyttbar! =)
Och du...Ta ett snyggt foto!

8:13 fm  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Haha...Helen kommer ju vara en halvmeter langre an David....men men...skam den som ger sig!!!! *ler*

8:50 fm  
Blogger Trollsländan tycker...

Är han inte töjbar...på längden alltså? =)

2:09 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka