.

Mamselamsen

onsdag, februari 08, 2006

Alltså.. fatta... vilken komplimang jag har fått!

Jag satt här ikväll och kollade bakåt i bloggen och kollade alla gamla kommentarer. Döm till min förvåning när jag såg detta:

"Anders said...
Verkligen pinsamt, och så oerhört sorgligt att en så pass fantasilös skribent nått sådan status.Att hon kallar sig bloggare är komiskt. Hon behärskar inte mediet för fem öre. Läs Kjell Häglunds krönika den säger allt:
Linda Skugges bloggande är genant
Nä jag tycker Mamselamsen ska skriva en bok"


Anders jobbar på det eminenta magasinet M3 , tillsammans med en av mina "höns" .
Nu är ju detta en tekniktidning, så jag vet inte exakt om han riktigt vet vad han snackar om. :-)

Tänk Er så hemskt det skulle vara med en bok skriven av mig på en dator där en massa tangenter inte funkar och kommatecken som hamnar lite där det faller sig. Och sen svär jag som en värsta "borstbindare" Ja, jä...lar!

Men smickrad är jag!!!

Over and out/Mamselamsen, lite mallig.

7 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Jag tycker du ska göra en Linda - skriva en bok baserad på ingenting. Läser hellre om din vardag än om hennes. Detta betyder INTE att jag tycker illa om henne, bara att jag gillar ditt sätt att skriva mer än hennes.

11:28 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Holy shiit!

Fast skriva om "ingenting" är jag förståss rätt bra på. *skrattar*

11:35 em  
Anonymous Anonym tycker...

nej, du behöver inte ta honom i öra - han vet vad han har gjort och om han vill diskutera det vidare så kan vi göra det när han kommer till mig på söndag. Men tack ändå!

12:04 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Hmm jag köpte ju faktiskt en bok av Linda Skugge...
"Akta er killar,Här kommer gud och hon är jävligt förbannad"

Och tycker man om hennes krönikor så är den bra ( det var väl diplomatiskt?)

Fast jag skulle då hellre läsa om ditt "ditten&datten"

Du är ju ROLIG!!!

7:24 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Jag tror din bok skulle bli mer välformulerad än hennes, trots avsaknad av P.

/_GW

7:45 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Andreas: OK... då lugnar jag mig. :-)

Då ska jag börja skriva utan att kopiera i bokstäver i nästa inlägg. ;)

10:01 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Sätt i gång! jag väntar! Anställ gärna någon spökskrivare. Du kan ligga i divanen och prata fritt ur hjärtat. (Påminn henne att inte ta med "p")

10:17 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka