.

Mamselamsen

tisdag, januari 31, 2006

Tillbaka till sommaren!

Vi hade så mycket skojsamt och hyssigt för oss här på bloggen då. Det var en massa utmaningar då också, fast mer i bildform.

Jag kör ett par på direkten. Hugg på nu!

"Visa mig din soppåse och jag kan säga vem du är."
Visa1 liten

"Visa mig din tvättkorg och jag kan säga vem du är."
Visa2 liten

"Visa mig dina ljus och jag kan säga vem du är."
Visa3 liten

Vem vågar anta den utmaningen.... i alla fall någon av dem? Snääälla!

Over and out/Mamselamsen, inte helt buskablyg.

12 Kommentarer:

Blogger PGW tycker...

Imponerande ljussamling. Storshoppat på IKEA ..? Handlar många ljus men eldar inga?

/PGW

8:43 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja, bland annat. Köper, till Stephans stora fasa ljus hela tiden.

8:56 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Och JO, har tre ljus på just nu!

8:56 em  
Anonymous Anonym tycker...

Mazariner och ciggaretfimpar...

ser ut som min soptunna ungifär...fast där brukar det ligga choklad-papper oxå...

9:10 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

cian: Chokladpapperna finns där, fast lite längre ner. :-)

9:15 em  
Anonymous Anonym tycker...

En väldigt sympatisk soptunna....

9:22 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag måste ha kommit fel.. *kilar i huvudet*

9:38 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

anne-maj: Trodde du inte att jag hade läskiga soppåsar och snuskig tvättkorg? *flinar*

10:11 em  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

imorgon mamsen..när huvet vaknat igen.. då ska jag nog anta utmaningen.. kanske iaf..

10:29 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Grodan: As-kalas!!! *väntar*

10:31 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag som trodde att du försökte leva upp till din image, men jaa. man vet ju aldrig...

Anne-Maj som An...

11:59 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jippie! Äntligen en utmaning av sans o balans!*skrattar gott*

3:07 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka