.

Mamselamsen

måndag, januari 30, 2006

Den där "spyan" som jag visade nedanför...

den är uppäten nu... och jag lever fortfarande! Jiiiihaaaa....

Sitter här framför datorn nu igen och fördriver tiden.... f..n... jag vill vara hemma nu och kolla på och diskutera det "där" stället.

Men jag har trots allt varit as-kalas-duktig idag trots allt. Jag har gjort ett alldeles eget kalkylprogram i Excel till vårt kommande företag... vilket det nu blir. *suckar* Man bara stoppar in en omsättningssiffra och efter avdrag av en massa kostnader, så ramlar nettoresultatet ut nere till höger. Fasen, jag är imponerad över mig själv. *hybris igen*

Apropå matbilder. Jag undrar om jag ska utlysa en tävling om vilken som är den absolut äckligaste matbilden som jag presterat, Hm... ska fundera på de... för det är ju ett antal! *rodnar som en blyg viol*

Over and out/Mamsleamsen, kanonfotografen

9 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Hmmm... Ja, "spya-bilden" där nere var ju inte helt toppen, men minns att jag gillade paprikor-bilden jättemycket! Det såg så smaskigt ut! Kram!

1:14 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tonårsmorsan: Har du sett min korv Stroganoff och fisksoppa? *fnissar*

1:49 em  
Blogger Gagga tycker...

Tyckte nog du hade ansträngt dig med den sista.Såg nåt grönt kryss mitt i röran. DET såg uttänkt ut;)
Vilka sitter i juryn? Ilva o Mat-Tina?

2:01 em  
Blogger Gagga tycker...

Nej, krysset var ju orange!!!!!

2:04 em  
Blogger Ilva tycker...

Tavling? Och vad skall du vinna? ett restaurangbesok?? fotokurs? Eller ???

2:43 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ser framemot dina bilder. Korvstrongoffen var den bästa. Den sista var äckligaste.. Så klart ska Ilva vara domare:-)

2:51 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ilva: jag hade nog tänkt mig en ny kamera.

Gagga: Det gröna var en böna.

2:56 em  
Blogger Ilva tycker...

Maste tyvarr upplysa dig om att det inte riktigt beror pa kameran. inte bara.

3:06 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jooo..... jag tror att det skulle bli mycket bättre bilder med kamera som har ett jättelångt vitt objektiv.

3:09 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka