.

Mamselamsen

torsdag, januari 05, 2006

Kolla kolla.... detta ser ju riktigt läckert ut!

Ilva som vann Årets matblogg 2005 säger att jag ska lägga ut en bild på min mat.... ja, då lyder jag!
Här är den!
Mat! liten
Visst fasen ser det läckert ut. Man har ju lärt sig ett och annat under det här året. Det ska vara närbild och så ska det vara dekorerat.

Nu var det ju det där med dekorerandet som ställde till problem. Jag hade inget att dekorera med. Men som den Kajsa varg jag är, löste jag även det. Jag gick snabbt till den julgrupp som jag har kvar och snodde lite mossa.... snyggt va? Även om det kom med lite julsnören också.

Over and out/Mamselamsen, spekulant på Årets kock 2006

19 Kommentarer:

Blogger Lyckliga Grodan tycker...

åhåå... men vad är det egentligen??
;-)

7:10 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Succini med purjolök!

7:11 em  
Anonymous Anonym tycker...

Det blir det nya nu: Krydda med snören!
Undrar om ilva har testat?

7:13 em  
Blogger Ilva tycker...

Nja men detta maste ju provas, det ar ju EPOKGORANDE!!!

Det var Tre Tjejer i Koket som blev ARets Matblogg, jag blev Folkets Val, vilket jag anser ar snappet battre.,...trilleratrilleru!

7:25 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ilva: Japp... helt klart!
Och ja!!! Jag är epokgörande inom matlagningskonstens era. *ler oerhört malligt*

7:32 em  
Blogger Ilva tycker...

Glomde att saga att det ser ju riktigt gott ut!!

7:42 em  
Anonymous Anonym tycker...

*asg* Nu kan jag inte skriva något vettigt...

7:55 em  
Blogger Cornelia tycker...

superbt!

8:00 em  
Blogger anna tycker...

*asg* mossa!

8:38 em  
Blogger crrly tycker...

Hahahaha! :D Du är underbar!

8:42 em  
Anonymous Anonym tycker...

Finns det ngt mer epokgörande än sötsur lasagne..? *ser mig förvånat omkring*
:)

9:14 em  
Blogger Monica med yffen tycker...

Skrattar ikapp med anne-maj, anna och crrly. :D Det var härligt!

9:35 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Jag trodde det var nån dekoration du snott från granen...
För jag ser att det inte är granskott i alla fall. Såna har jag ätit idag. Syltade!

10:29 em  
Blogger The Female Dinousaur tycker...

Ser onekligen lite aptitligare ut än stroganoffen som du bjöd oss på för några månader sedan... *fnissar*

11:35 em  
Anonymous Anonym tycker...

Du måste förklara för mig vad det grönlila nystanet i maten är för något!

11:54 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

fima:Lite julsnören som liksom bara slank med.

8:14 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

henrik: Kan jag få receptet? :-)

8:14 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Underbart & kreativt :)
Du är för härlig!

9:02 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Kreativ i allaf all. *fnissar*

9:32 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka