.

Mamselamsen

onsdag, januari 04, 2006

Och här har man gått och väntat på "big cat-fight".

Jag menar, vad kan man vänta sig annars. Två tjejer och båda är kattor. Det måste vara något fel på de här brudarna, när de gör så här.
Äter tillsammans liten
Eller så är de redan "soul-maites". ´´´´´´´´´´´´´´´´´´fd¨3333333333333333333333333333 (Ledsen att det blev så här.... Elsa tog en promenad rakt över tangentbordet)

Så, här vilar alltså inga sorger för Elsa i alla fall.... hon låg hos Stephan i natt.... när hon då inte undersökte den halvfulla papperskorgen... 15 gånger. :-)

Over and out/Mamselamsen, stolt "moder"

11 Kommentarer:

Blogger schmut tycker...

ebba har ju gått och blivit stolt storasyster vettu.

5:54 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Att du blivit sån kattfantast?!? Jag bävar över den dagen du får barnbarn... jag får bita mig i tummen för att inte fylla bloggen med diverse dråpliga småbarnsbilder...

6:59 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

bloggblad: Den dan jag blir mormor kommer jag att bli fullständigt från vettet.

7:01 em  
Anonymous Anonym tycker...

*skrattar gott* men den dagen du blir mormor,,,hnm,,,,kan man bli nått man redan är?

Sevärt program på tv2 kl 20,00 ikväll,,,,,kanske.

Catfighten kommer, förr eller senare,,,förhoppningsvis en natt så ni slipper se den!

7:16 em  
Anonymous Anonym tycker...

De verkar ju trivas riktigt bra ihop. Ser ut ungefär som när mina föräldrars hund och katt åt. De hade varsin skål men efter att ha ätit lite mer än hälften, bytte de skål och åt den andres mat!
Sen slickade de sig om nosarna och såg mätta och belåtna ut.

7:20 em  
Anonymous Anonym tycker...

Dom verkar ha gott bordskick, nej golvskick. Vad har du i papperskorgen om jag törs fråga?

7:22 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

rita: Inga cat-fighter här inte.

Lennart: Mm.... de ser så himla rara ut.
anne-maj: Kolla på nästa bild... bara papper.

7:42 em  
Anonymous Anonym tycker...

Min Sally lägger också beslag på tangentbordet. det är alldeles utmärkt att sova på :-)

8:03 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Inna: Elsa promenerar fram och tillbaka... verkar vara någon form av massage för de rosa trampdynorna.

10:01 em  
Blogger crrly tycker...

Sanslöst ljuvliga! :)

10:47 em  
Blogger MB tycker...

helt ljuvliga......förstår att du är helt betagen :-))

11:49 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka