.

Mamselamsen

torsdag, januari 05, 2006

Göra helg!

Himmel så, skönt det kommer att bli med bara halvdag idag på den där kursen idag. Känns lite onödigt att köra sex mil för knappt fyra timmar. Men som sagt: "Hoppa!"... och jag hoppar.

Idag börjar lite nedtagning av julsaker. Tomtarna ska få gå i ide igen och förpassas till vinden. Lite saker ska packas varje dag. Värst blir det på Tjugondag Knut, när vi måste ta ner alla julstakar och granen. Jag vill INTE!!!! Vill ha de kvar till påsk och vintermysa hela tiden. Finns det verkligen inget annat man kan smälla upp i fönsterna som ger samma goa´känsla?

Idag väcktes jag av femtielva morrhår i ansiktet. Det blev precis som Mia hade sagt. Klockan ringer och efter en hundradels sekund står Elsa där och gosar. Efter alla nysningar var det MYSIGT med en kisse klivandes på ansiktet. Det är faktiskt skitbra.... chansen att somna om är minimal med en dylika ansiktsmassage.

Nu måste jag ta ännu en mugg kaffe, men jag är nog snart tillbaka. (Det är ju inte så himla mycket att gör på denn där kursen, där arbetslösa leder arbetslösa)

Over and out/Mamselamsen, med håret på ända.

4 Kommentarer:

Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tack!

8:06 fm  
Anonymous Anonym tycker...

avis på din ansiktsmassage på morrn. Sånt vill jag ha av flickornas katter.

9:23 fm  
Blogger annakarin tycker...

hej, har du tittat på min sida? fin va, och nu har jag gjort mitt premiärinlägg på någon annans sida..

9:56 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Mamelad: Jag förstår honom!!!

12:29 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka