.

Mamselamsen

onsdag, januari 04, 2006

OK.... Ilva vill veta en massa saker. UPPDATERAD!

Sladdis: Vi har faktiskt inte hunnit träffas på ett bra tag. Men hon mår bra!

Willys: Vi har övergett fiket där. Vi snyggfikar på "La Dolce Vita" nu för tiden.

Camilla i Oslo: Vet inte... ska ringa nu! *rusar iväg*


Uppdaterad 21.15
Ok... så här är läget.

Allt hade gått bra, vad gäller hans föräldrar. Förmodligen fick de inte en syl i vädret.
Gluecifer liten
Han, "dennadär" är jätterar och gullig. Är någon förvånad?

De ska nu bada jacuzzi. Ville jag egentligen veta det?

Over and out/Mamselamsen, som nu ska ta det där glaset vin jag snackade om igår!

6 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Var är han på bilden? Tappade fattningen vid den senaste gissningtävlingen...

9:43 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

*fnissar* Jag har inte berättat.

9:55 em  
Blogger crrly tycker...

Jag sitter bara och leeer fånigt av alla gosbilder!

10:48 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag fattar det... för här är det gosning på hög nivå. Justt nu liger Elsa på Stephans axel och Ebba ligger bredvid.

10:54 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hm... kan stavningen bero på vinet?

11:16 em  
Blogger Ilva tycker...

Det var pa tiden! O ok, nu far du kattblogga jarnet igen!

8:40 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka