.

Mamselamsen

onsdag, januari 04, 2006

Ännu mer kattor!

Jag satt vid min dator och hör Stephan ropa desperat från sin dator: "Hjääääälp, vi när en studsboll vid vår barm!" Han plockar ner Elsa från tangentbordet och mindre än en microsekund senare står hon där igen och Stephan hann inte ens se var hon kom ifrån. *fnissar*

Annars så roar Elsa sig ganska mycket med den redan omskrivna papperskorgen.
Lekstuga liten
Ebba och hon turas om att rumstera om bland skräpet.

Jag har sagt det förut och jag säger det igen: Man har aldrig tråkigt i detta huset.

Over and out/Mamselamsen, börjar nog bli ganska katt-tjatig

9 Kommentarer:

Blogger Terése tycker...

Det kan aldrig bli för mycket katt-tjat! :)

7:48 em  
Anonymous Anonym tycker...

Nej, det är inger fara. Bara kul att se hur de har det!
Tack för en läsvärd blogg.

MVH
Danne

7:50 em  
Anonymous Anonym tycker...

Absolut inte!

7:54 em  
Blogger Ilva tycker...

nja, NAGOT annat kunde du ju ta upp...hur mar sladdis t.ex? Hur gick det for camilla i Norge? O jag har inte hort nagot om Willy's pa JATTELANGE... har du kopt nagot pa rean? osv osv

7:58 em  
Anonymous Anonym tycker...

Det värmer mitt hjärta att du är här.

8:34 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag ignorerar alla Er tjejer!!!!

Det är en KILLE här!!!!
H U R R A !!!

Bli inte ledsna nu Henrik och Lennart, jag har inte glömt Er.

8:59 em  
Anonymous Anonym tycker...

Fram med kartonger till katterna så dom får lite roligt!

9:10 em  
Anonymous Anonym tycker...

Mamsam, erkänn nu att du "saknat" Lennart och Henrik ;-)

10:16 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

anne-maj! Mm....

10:58 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka