.

Mamselamsen

torsdag, januari 05, 2006

"Stockhom i mitt hjääääärta....." UPPDATERAD!

Hur fanken har den låten kommit in i huvudet? Jag avskyr ju Lasse Berghagen och Allsång på Skansen.

Nä, det måste bero på vinet... det är nog dåligt.

Over and out/Mamselamsen, som nu steppar fram och tillbaka över köksgolvet och skaaaapar.

Uppdaterad redan 18.21
F..n, var tvungen att få bort låten. Så nu är det "Uppa ulle ulle ulle uppa ulle ulle ulle uppa ulle ulle uppapa..." istället. Jag vet inte riktigt vilken som är minst dålig.

Kort på maten?

Over and out/Mamselamsen, back in the kitchen

13 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Finns inget dåligt vin..
Bara dåliga låtar
eller vad säjs om den här som etsat sej fast i min hjärna?
Nalle,Nalle har ett stort blått hus
*rabbla det några gånger och sen är du fast*
*asg*
=småbarnsåren=de förlorade kulturåren.

6:16 em  
Anonymous Anonym tycker...

Byr ut namnet Stockholm mot Nybro, det blir jättebra!
Sjung å le!

6:20 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tänker inte ens testa.

Testa istället "Heja heja heja heja heja...." (gammal dansbandslåt som jag sjöng för 30 år sen)

Eller "Kära gamla tuffa Tuff tuff tåget....."

6:20 em  
Blogger Ilva tycker...

jag vet varfor du sjunger sa!

6:23 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

ilva: Jassåååå.... vaffö då då?

6:26 em  
Anonymous Anonym tycker...

Fånt ja ej körv är oxå bra...

Pröva den...

ps
har förresten tagit kort på min systers hiskliga guldväska...
Lägger upp bilden när jag har skaffat ny datakontakt till kameran.
Vilding spolade ner den i toan ( ?)

6:30 em  
Blogger Ilva tycker...

In Vino Veritas-du hyser omma kanslor for lasse saklart!
kort sa klart!pa god mat!

6:31 em  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

jaaa.. kort på maten.. visa maten....

6:49 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

cian: Väntar otåligt!

Ilva: Nääää..... jag har träffat honom.... Nääää.... Kort OK! :-)

6:50 em  
Blogger Batbut tycker...

kör på lilla snigel istället. Fungerar i alla lägen *s*

6:51 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag lallar på: fån´t jag ä körv
huppar ja i älva.
Det stämmer nog fasiken!
Klart vi skall ha foto på käket,,, va är det för hot?/Rita den mystiska

7:02 em  
Blogger Bantartant tycker...

Hallå du gamle indian, har du glömt de dar då din farfars far satt skräck i Klippiga Bergen...

den sätter sig också:-)

7:06 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Rita..... gillar när du är mystisk.

Batbut: Nu totalvägrar jag.

7:09 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka