.

Mamselamsen

fredag, januari 06, 2006

Början till slutet för den här gången.

Jessica åkte hem till sig den 28:e december. *suckar*

Ikväll kommer Camilla hem från "dennadär" bara för att packa och åka med mig mot Stockholm imorgon... för vidare resa hem till sitt Hollywood. *suckar*

Sladdis svärson fotbollsspelaren åker idag... träning... träning... träning. Säsongen börjar snart i Europa. Dock får "lyllosen" behålla dotter och barnbarn ett tag till.

Millan och jag ska hinna upp på snabbvisit där ikväll.


Gud vad trist det är när ungarna åker hem till sitt.

Over and out/Mamselamsen, som slickar såren med två kattor.

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Hmmm

Aldrig kul när ens "hönor" försvinner *känner likadant när styvdöttrarna försvinner till sitt*

Och sen så ju vägen Kalmar-Sthlm j-kla trälig.

Själv sitter jag här och "finns inte"
Jag blev förpassad från undervåningen.Jag var tydligen "i vägen" *ser lite förnärmad ut*

Straffet blir hög musik jag vet att han inte tycker om *Mohaha*

/inne på sitt andra glas vin

6:51 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

ja, den vägen är skittrist.

7:04 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka