.

Mamselamsen

lördag, januari 07, 2006

Bara så...

Ställningen liten
och inget mer.

41 Kommentarer:

Blogger Monica med yffen tycker...

Det ser ut som om Elsa är redo för en attack nedåt? Blev det så?

12:34 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ska jag vara ärlig är det hon som bestämmer. Morrar hon så viker Ebba undan.

12:34 fm  
Blogger Gagga tycker...

Jag gläds med dig o kissarna. Två katter ger dubbel glädje. Jag har tre :)

10:51 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

gagga: Hur glad är inte du då?

10:54 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Jag har tre och det är mycket roligt! Bloggstafetten på G! Anmäl dig dit!

11:33 fm  
Blogger PGW tycker...

Nåt helt annat, du såg väl den här?

klicka här

12:34 em  
Blogger Humlan tycker...

Söta dom är! Och klätterträdet är verkligen fint, måste vara varje innekatts dröm!

3:11 em  
Blogger Batbut tycker...

skulle gärna se en bild med Dig och Stephan i motsvarande positioner. I klätterträdet. Snälla!

8:40 em  
Blogger Gagga tycker...

"Bara så...och inget mer"....sen blev det tyst. Är du kvar i Stockholm? Eller följde du med till Hollywood?

12:48 em  
Anonymous Anonym tycker...

Eller kör du tills ljudboken tagit slut? Eller ut i "Svarthålet" bildigt?

12:57 em  
Blogger anna tycker...

oh nu har jag en bild av en guldglänsande mamselams på vägarna.....lyssnandes på en bok för fullt på väg ut i ingenstans egentligen.....haha

1:18 em  
Blogger designmouse tycker...

Så söta!

2:13 em  
Blogger PGW tycker...

En hel dag utan bloggande? Är du sjuk? Uppkopplingen fått fnatt? Hohoooo?!

11:08 em  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Hej mamma!! Nu har jag landat i LA igen...Gick ju sa dar...*ler* Berattar senare!! Kram!! Jag saknar er redan!!
PUSS!

5:42 fm  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

hej mamsen.. är du trött.. eller bara ledsen efter att alla åkt hem?? Kom ut och lek lite..

8:49 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Var är du? Nu börjar vi bli oroliga. Det här var inte "PAUS" du gjorde nyligen. Skriv vad som helst till och med stavfel, så vet vi att du lever.

9:21 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

lfdkbndlfkbn..här!

9:59 fm  
Anonymous Anonym tycker...

xonooohhhpphh

1:35 em  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

mnmmnjmnjmm...
jag är nöjd..

4:13 em  
Blogger PGW tycker...

alskdfjlasdkfjöasdk PUH :-)

4:49 em  
Blogger The Female Dinousaur tycker...

Jag tycker att din käre S ska börja tillverka och sälja dom där träden. Han kan börja med ett åt mig. Jag tar gärna också björk, tack! :-) Med minst tre avsatser.
Ärligt, djuraffärernas varianter är inte många och jag tror att han skulle få många beställningar.

10:04 em  
Anonymous Anonym tycker...

jo, att pausa i bloggandet och surfandet är sunt. Idag är första kvällen efter säkert tre veckor som jag läser bloggar igen... jisses vad timmarna rinner undan!!!

10:46 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Det här kallar jag i så fall bloggarpaus. 3 dar - till skillnad mot det korta förra. Men ta det lugnt du - berömmelsen finns kvar... :)

8:32 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

bloggblad: Det var just den jag ville bli av med.

10:38 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

sessan: Nån gång i framtiden, när Bloggosfären blivit lite mer vänlig och Jantelagen slutat existera. Samt när diverse surkart lagt ner. :-)

5:44 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

fraja: Jag har alltid undrat över det. Camilla tycker det är befriande nu i USA... Janten finns inte där.

6:43 em  
Blogger Efva tycker...

Jantelagen finns överallt, alltid. Tyvärr. Jag undrar varför det måste bli så. Så onödigt.

6:43 em  
Anonymous Anonym tycker...

Mera Mams!
Hur kan vi få dej tillbaka?
Kram från ett musgrått Oslo

7:08 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag saknar ditt skrivande, Mamsan. Nåt litet kan du väl plita ner? Snälla?

7:13 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag lovar att jag återkommer här... men lusten måste komma tillbaka.

Jag har ju två missar här som, så många här i Bloggosfären är (ursäkta uttrycket) centrumkåta.

:-)

8:43 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ja jag hoppas iallafall att du kommer tillbaka snart.. Du ger mej mycket inspiritation,leenden och ibland gapskratt med ditt skrivande..

Men the real life always comes first..

Så ta hand om mannen,gosekatterna och glöm för i hundan inte att ta ett glas vin oxå.(helst 2)

Tjing

9:39 em  
Blogger Humlan tycker...

Hoppas att du har det bra och hittar din lust igen. Njut av bus-gosiga katter och tillvaron i övrigt!

9:47 em  
Anonymous Anonym tycker...

Men mamselamsen, jag har ju precis hittat dig!! Jag behåller din blogg under favvosar och väntar på att du kommer tillbaka. Tack för nöjet så här långt.

10:46 em  
Anonymous Anonym tycker...

Skickar kramar till dig.

9:15 fm  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

surkartar.. hmm.. de förgås oftast av sin egen surhet.. men de är oerhört tråkiga att ha i närheten..
surkart kombinerat med besserwisser måste var den värsta ras som finns.. de är det ingen mening att slösa någon energi på..

babblar grodan på....

1:13 em  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Ameh..Va FAAAAN mamma!!!! Nu far du satta igang och blogga igen...sa jag har natt att lasa pa morgonen....
Men ocksa....da kanner jag att jag inte ar sa langt borta fran er....

4:21 em  
Anonymous Anonym tycker...

nähä, inget nytt idag heller!!!
SUCK

4:49 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hmmm....i så fall ska det BARA vara för din skull!

Ska försöka hitta någon form av inspiration fram över.

7:39 em  
Anonymous Anonym tycker...

Vad gör man inte för sina döttrar?

7:54 em  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Jaaaaaa!!!!!!! Blogga om vad som helt...ska det var pa det viset kan du fa lagga ut min migran-foton dar jag ser dod ut!!!! Kanske....eeeeh....kan jag ta tillbaka det?? *ler*

9:57 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Millan: De fotona ska jag INTE lägga ut. De hade mer passat i CSI bland "dödfotona".

10:47 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka