.

Mamselamsen

lördag, december 31, 2005

Utan att hon vet om det så härmar jag...

Crrly . Hon har fotat sitt skrivbord i skrivandes stund. Jag tror ta mig tusan att hennes var ännu rörigare än mitt.... och då var hennes halvstädat.

Här är mitt skrivbord... just nu!
Rörigt skrivbord liten
Också en salig röra. Kataloger med elpianon, "Eight hour cream", kaffekopp, Filofax, näsdroppar, solglasögon, en bit skumgummi som Ebba petat loss från undersidan på fåtöljen, nagelfil.................. o.s.v.

Hm... hur organiserad är man egentligen?

Hur som helst... det är med ett sånt här skrivbord som jag kommer att starta det nya året med.


Nu vill jag som alla andra önska Er alla:

ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!!!

Och tack för ett riktigt roligt och omvälvande år som bloggare!

Over and out/Mamse- Pappsefamiljen



23 Kommentarer:

Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Oj... har dom. Vassego´!

3:45 em  
Blogger carra tycker...

Gott nytt år till världens bästa Mamselamsen! Din blogg har fått mig att le och skratta mången gång - ett gott betyg.

3:46 em  
Anonymous Anonym tycker...

GOTT NYTT ÅR DU MED!!!!

http://sofiesdagar.webblogg.se

3:46 em  
Blogger crrly tycker...

:D

Micket tjosigt skrivbord. Och jag tycker minsann att du är relativt välorganiserad. Relativt! ;)

Nu ere snart dags för det första glaset vin, tror jag, för åååh, vad jag är uttråkad! *s*

3:53 em  
Anonymous Anonym tycker...

En stor NYÅRSKRAM till dig från mig//Christina

4:02 em  
Anonymous Anonym tycker...

Gott nytt år till dig Mamsan!

4:09 em  
Blogger Batbut tycker...

Samma till Dig damen! Och herren! Ha det gott ikväll och vi syns nästa år!

4:19 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Asch... jag gör det här också:

G O T T N Y T T Å R ! !

4:20 em  
Blogger Ilva tycker...

Gott Nytt Ar pa dig med! At o njuut i kvall!

4:26 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ilva: Det ska jag göra. Såg du lampan på mitt bord.... likadan som det fotot du lade ut idag.

4:35 em  
Blogger Terése tycker...

Gott nytt år till dig med!

4:35 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Jag skäms för hur mitt skrivbord ser ut, men eftersom jag ska bli en bättre människa nästa år, med välstädat skrivbord... kanske törs jag då.
Nu ska jag avlösa som aktivitetspersonal... Underläppen kommer fram varje gång hon frågar var mamma är. Alltså inte min underläpp!

4:37 em  
Blogger Gunilla Hjelm tycker...

Gott nytt år på dig också.
/Gunilla Hjelm

5:02 em  
Anonymous Anonym tycker...

Du har då en jäkla förmåga att lura oss till en massa idiotfoto på diverse delar i våra hem! Men ser du, här blev det stopp,, ha ha, min kamera är utlånad. "drar mej över pannan och pustar av lättnad"
Klart att den katten skall bli Ebbas kompis, jösses så söt!
Gott Nytt till dej o din familj! Pössa din kock i nacken från mej.

5:44 em  
Blogger Helene tycker...

Passar också på att tacka för att jag fått ta del av din syn på livet (och alla pussel!) samtidigt som jag önskar

GOTT NYTT ÅR!

6:08 em  
Blogger helena tycker...

Gott slut och gott nytt!

6:10 em  
Blogger Gagga tycker...

Året som kommer vill jag träffa dig igen o även Pappselappsen!
Gott nytt år på er från mig o Bosse som också firar hemma för oss själva :) Inbakad älgfilé med kantarellstuvning uti o klyftpotatis därtill o lite annat gott :)

6:11 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Gagga... jag vill/ska träffa dig... du var/är ju as-cool!!!

6:13 em  
Anonymous Anonym tycker...

ett riktigt gott nytt år till dig o familjen!!!

9:58 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

sara: Det samma!

10:55 em  
Blogger Amber tycker...

Evinnerlig tur att inte jag lägger ut någon bild på mitt skrivbord - där ligger så mycket annat. :-) Jag får pilla in fingrarna på de översta bokstäverna under papperslavinen ovanför. Men det går... Gott Nytt År!

11:30 em  
Anonymous Anonym tycker...

Gott Nytt 2006 :)

2:38 fm  
Anonymous Anonym tycker...

ha ett askalasigt nytt år ;)
kramkram

2:43 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka