.

Mamselamsen

fredag, december 30, 2005

Hur tomt och jäkligt kommer det inte att bli.

Först åkte Jessica hem till Stockholm och snart åker Camilla hem till Hollywood. Iiiiii....

Jag vill att de ska bo i Nybro! (om jag är egoistisk). Men skulle de göra det, skulle de få spö av mig. Vad har de för framtid här? Ingen.... i alla fall inte med de mål och önskningar de har av livet.

Så jag längtar, samtidigt som jag uppmuntrar dem att upptäcka något annat än den Nybroitiska mentaliteten: "Det gaur ente".

Over and out/Mamselamsen, hönsmamman

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Tänk som så. De blir så mycket trevligare när ni väl träffas. :) Jag har mor och far i stan. E vardagsmat att se och träffa dom. *ler* Nu har jag mailat över lite kort på sötingen. :)

12:13 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ok...kollar.

12:26 em  
Blogger Bloggblad tycker...

De kommer nog närmare med tiden, då när de upptäcker att det är många fördelar av att ha släkt i närheten.

2:28 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja, men förmodligen kommer det att bli att vi flyttar hit och dit.

2:42 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka