.

Mamselamsen

torsdag, december 29, 2005

Praiiiiise....

Maleandro och hans smycken
Alexhalsband liten
Idag kom paketet från Alex och självklart var jag tvungen att direkt hänga det på mig.... trots att inte outfiten kanske var helt den rätta. Men vad tusan.... guld passar i ALLA lägen. Som jag brukar säga: "More is even better".

M E N ! Hur fanken kommer det sig att min hals är för kort i förhållande till mängden hud ovanför axlarna? Jag börjar ju för tusan likna en sån där "rynkhund". Kanske dags för sådana där staplade halsringar som de har på vissa ställen i Afrika.... hud finns det så det räcker i alla fall. :-)

Over and out/Mamseglittran

23 Kommentarer:

Blogger Monica med yffen tycker...

Vilket jobb han har gjort! Och snabbt gick det. Väl? Jättefint och det passar dig.

Vi kanske är släkt? Jag har nämligen också fått för mycket hud ovanför axlarna. Eller krymper halsar?

1:16 em  
Blogger Bantartant tycker...

Kan du inte bara sätta ett par "chokers" ovanför varandra???
Eller gör som Mr T om du minns honom??!! men inte lika långa som han hade.....more is more eller vad du nu säger...

1:16 em  
Blogger MB tycker...

aj....undrade just när paketet skulle komma fram....vad skönt att höra att du är nöjd :-))....och som jag sagt tidigare du är ett stiligt fruntimmer....så strunt ifall det är ett halvt veck ngnstans :-)

1:31 em  
Anonymous Anonym tycker...

SNYGGT (övriga kommentarer överflödiga :))

1:44 em  
Anonymous Anonym tycker...

Visdomen sitter ju i alla slags rynkor, inte sant? /Tina sötsyster

1:47 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tina: Fan vet om jag inte skulle vilja vara lite mindre "intelecktell" :-D

2:04 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Asch, jag får nog acceptera att jag är ett rynkigt stiligt frumtimmer.

2:06 em  
Anonymous Anonym tycker...

Stiligt...

Tror du tänker på ett folkslag i Burma där kvinnors halsar kan sträckas upp till 1 m med hjälp av guldringar.

Annars får du sätta ett gem i nacken *S*

2:59 em  
Blogger Bantartant tycker...

Jaha... nu har jag också mailat om smycken.. jag som inte fick så mycket i julklapp....
haha.. kul
var det inte nu jag skulle ut och shoppa????

3:03 em  
Blogger PGW tycker...

Han är begåvad den där Maleandro! Och allt klär en skönhet dessutom. Strunt i rynkor, sätt lite silvertejp i nacken och strama upp om du absolut vill göra nåt åt det ;-)

3:15 em  
Anonymous Anonym tycker...

Alltså jag ber så hemskt mycket om ursäkt men jag glömmer liksom ihåg hela tiden att skriva namn när jag skriver kommentar.

Kan man liksom bli medlem här och logga in eller måste man ha en blog på blogger?

/Cian
http://radhuslivet.sprayblog.se

3:18 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Chadie: Om du kryssar i mitten på "other" så kan du logga in.

Silver tejp och gem i nacker blir as-kalas!

Och ja, han är begåvad. Så handla och få i princip unika smycken från honom. Sen gör det inte ont att han tycker att jag är ett STILIGT FRUNTIMMER!!!! Bara så Ni vet det. *skrattar*

3:50 em  
Anonymous Anonym tycker...

Till dig ovanför:
Klicka på "Other" så kan du knappra in ditt namn, webbadress om du har någon.. Det brukar jag göra.

Nu till Mamsam!
Va snygg du är! Med och utan halsbandet!

3:51 em  
Blogger Bloggblad tycker...

HahaahahHAHAHahaha!
Jag har inga rynkor på halsen!!!!*ser mkt nöjd ut*
Därför att jag har fyllt ut mina med nåt...*ser mindre nöjd ut*...
Fast jag har gjort det själv - och det är då rakt inte silikon.

3:58 em  
Blogger nb tycker...

Grattis t assnyggt halsband!! Misstänker att halsen ser ut så där pga armhållningen...

Gick o spanade in hans halsband, my god, vilken kärlek!!

4:42 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Bloggblad och alla andra: Det MÅSTE alltså bero på armhållningen! Jaa, så är det!

4:57 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Beror min utfyllnad kanske på armhållningen? eller hakhållningen...jo, där har vi det. Jag får köra upp hakan så där som Greta Garbo gör på den där siluettbilden.
Tänk om jag blir lik HENNE på köpet????

5:21 em  
Blogger Batbut tycker...

Säger bara en sak: Silvertejp! Antingen drar Du alltihop upp mot huvudsvålen och lindar silvertejp. Då blir det som en liten turban. Eller så lindar Du halsen med silvertejp så får Du en chick liten polotröja!

5:26 em  
Anonymous Anonym tycker...

Tack för tipsen..

:)

6:39 em  
Anonymous Anonym tycker...

Men Guuud så snyggt halsband!!

11:20 em  
Blogger MB tycker...

Du är en ängel mamsen, har fått flera beställningar tack vare dig....du ska def bli min agent... :-))

11:59 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ursnyggt!!! Så kul att se det på live tillslut.

12:20 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

maleandro: Jag kan bli din manáscher!

12:37 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka