.

Mamselamsen

onsdag, december 28, 2005

Orkar bara lägga ut bilderna innan jag hoppar i säng.

Linea in action liten
Linea in action igårkväll!
Camilla och Linea liten
"Hönsen" ute på stan idag... ca 20 sekunder innan Millan halkade och slog undan benen på Linea. Båda låg som en fnissande hög på gatan.

Ärligt talat borde kommunen ha sandat, för efter att de rest sig upp ramlade en gammal dam som de fick hjälpa upp.

Over and out/Mamselamsen, fullständigt dödstrött och ska släpa mig till sängen.

5 Kommentarer:

Blogger Bloggblad tycker...

Åh, då missade du julens roligaste program i teve! Jag har skrattat hejdlöst åt de griniga gamla tanterna, (de yngsta var runt 40...) som gnällde över julen. Skitkul!
Se reprisen om det blir nån.

12:44 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Vad fina bilder det blir med eran kamera... =)
Kram Kram

2:57 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Gummorna missade jag. Men GÖKBOET!

8:26 fm  
Blogger Bantartant tycker...

här kommer snön idag! så jag lär väl också vurpa rejält när jag ska ut och dra småttingarna i pulka..

Gökboet kan man inte se för många gånger...När jag för mååånga år sedan jobbade natt som syrra och hade låååångt hår, då knöt jag upp det i fin knut och snabbt blev jag omnämnd som: nurse Ratched. Fast riktigt så elak var jag inte!!

9:07 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Hej Birgitta!!
Haha!! Jag har inte sett att du lagt ut de har bilderna forran nu:) Va fint! Va glad jag blev!
Du ar en rikyig parla,hoppas du vet det...tack for allt nar jag var hos er! Vi maste ses igen..
Pussar!!
Linea

6:11 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka