.

Mamselamsen

onsdag, december 28, 2005

Julen börjar ta slut.

Idag måste Jessica åka hem. Fast jag tror hon tycker det ska bli lite skönt.... det händer ju inte så mycket i Nybban (om man jämför med Stockholm). Här såsar vi fram och dagen höjdpunkt är när posten kommer.... nästan. Det passar oss gamlingar ganska bra... vårt liv med en massa full fart har vi passerat för så där 30 år sedan.

Men det är lite trist att hon måste åka hem och börja jobba (läs: slita, stressa ihjäl sig) Men så är det.

Camilla och Linea sover som grisar, men vi hann med mycket musik i går. Foton kommer senare.

Over and out/Mamselamsen, som är i starkt behov av mer starkt kaffe.

7 Kommentarer:

Blogger X tycker...

Allting har en ände, julen med.

8:05 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Låter som ni haft en fantastiskt fin jul med familjen.

God fortsättning och Gott Nytt År!

8:27 fm  
Blogger Bantartant tycker...

Ja nu efter jul gillar jag posten igen! Dagarna innan jul är det dagens stora skamögonblick, när vi fick julkort från alla vi inte skickat till... men i år var det inte så farligt!!
Hoppas hon inte sliter ihjäl sig...

9:18 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Julkort. Hmm... jag fick inte av alla jag skickade till. Ytterligare neddragning nästa år!

Jag väntar fortfrande på posten varje dag.... vill ju att paketet från MaleAndro ska komma.

Ja, julen har varit fin, med liten fadäs som jag inte vågar skriva om här, för då får jag på skallen av Anna Brandman!

9:49 fm  
Blogger Bloggblad tycker...

Men jag lovar mamsen - jag sparar ditt fina julkort och tar fram det nästa år också... för jag förstår att jag tillhör de svartlistade då.
Förresten kommer jag nog att hamna på flera svarta listor...

11:08 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Bloggblad: LOVA att du skickar nästa år, så skickar jag ett likadant.... fast värre och ljudligare!

11:24 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Jag hunnit med TRE eller var det fyra KAFFE nu på morgonkvisten. Stuttit i telefonkö!
*fnissar*

11:46 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka