.

Mamselamsen

söndag, december 25, 2005

Mina vackraste julklappar.

Fina va? Jag undrar om jag över huvud taget kommer in i USA med det passfodralet och det toalettsetet? =)
Guldjulklappar liten
Jag som då är en inbiten nagellacksmålare, har fått den ultimata julklappen. Nagellacksblåsare. Man bara trycker på plattan så blåser apan kalluft genom munnen. As-kalas!
Nagelblåsare liten
Och på denna får det bara steka riktigt "stylish" mat.
Leopardstekpanna liten

Oh, vad jag älskar att få riktiga och rejäla nyttoprylar i julklapp!

Vill ni se mer julfirande hos oss, får Ni kolla hos Jessica . Synda att dubbelskriva.

Over and out/Mamselamsen, jätteslapp.

12 Kommentarer:

Blogger anna tycker...

askalasläcker! vilka fabulous bilder det kommer vara på skapandet i köket sedan ;)

1:24 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

anna! Hi hihi...

1:30 em  
Blogger Batbut tycker...

läckert! Både apan och stekpannan verkar vara helt i Mamses stil. Tror Din familj känner Dig *s*

1:45 em  
Blogger Bantartant tycker...

snygga grejer.... ha det gott... och njut av famijen.. dagarna går så fort...

1:46 em  
Blogger CV tycker...

Det syns att du har döttrar också. Såna julklappar får inte jag av mina söner.
RS
kulturbloggen.com

1:50 em  
Anonymous Anonym tycker...

åhhhh i love nagelackstorkaren!! vill ha

2:21 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Snart ska jag vias mina ooootroligt vackra sockar.

5:52 em  
Anonymous Anonym tycker...

Traktörpannan var ju helt underbar, en sån vill jag ha!

/PGW

6:19 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

PGW: jessica ha visst köpt den på Rusta!!!!!!!!!!!

11:08 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Antagligen vet inte tomtef-n var jag bor för det blev inga paket i år heller. På julaftonskvällen var jag hem till en kompis, åt julgodis och drack whisky, sen lullade jag hemåt i natten.
Ja, nu är julen över (i alla fall för mig) och lika bra är väl det.

2:18 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

lennart: Jag ska fixa julklapp från tomten nästa år till dig

5:48 em  
Blogger crrly tycker...

*fnissa åt apan* Att det bara finns såna saker!! :D

9:59 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka