.

Mamselamsen

fredag, december 23, 2005

God Morgon...igen! UPPDATERAD!

"Midvinternatten köld är hård....... endast Mamsan är vaken!"

Fast så himla kallt är det förståss inte, men det är bara jag vaken. Öhhh... jag tycker det är okristligt tidigt.

Nä, det är ju inte bara jag vaken heller... kattorna också. Fräsandet och morrandet har börjat. Ska jag vara ärlig, är det bara Sessa som morrar. Min lilla ängel sysslar inte med sånt, hon vill bara leka.

Nu har jag inte tid med... "Mot Sherwoodskogen!"... som i Nybro även kallas för muggen. Dagens morgonbestyr ska börja.

Over and out/Mamselamsen, sööööömning


Uppdaterad 7.16 (fast den här klockan går fel... måste ställa om)

Nu är jag vaken och "halva ansiktet" sitter på plats. Och det är då jag kommer ihåg saker.

Fasen, hur kunde jag glömma det? Millan ska iväg på intervju idag! Mer säger jag inte.

Over and out/Mamsehemlisen


6 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

God morgon Mamselamsen! Vill bara önska Dig en riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR /MITA

9:46 fm  
Anonymous Anonym tycker...

God Jul & Gott Nytt År härliga du!

Nu blir jag nyfiken, vad kan det vara för intervju? Berätta mera.

10:03 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Väntan på tomten kan vara olidlig. /T ss

10:29 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Intervju här i Nybban? Vad spännande!

10:34 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Mita: God Jul på dig också!

Tina: Jaaaa...

jag berättar mer när jag kommer hem... visar kanske intervjun här i morgon

anne-maj: Japp.

10:42 fm  
Blogger LipglossHeaven tycker...

NUUUUUU E jag hemma igen...GUD vad jag kan prata...undrar vem jag fatt det ifran!!!! *ler*

11:36 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka