.

Mamselamsen

onsdag, december 21, 2005

Varför jag inte är här.

Två anledningar. Först har vi varit i Kalmar hela dagen och inhandlat de sedvanliga sponta-julklapparna. Oj oj oj..... det blev lite dyrt det!

Den andra anledningen finns här.
Vid min dator liten
Jag kommer inte åt min dator!!!! Millan har inte lyckats plocka in sin dator på vårt nätverk. Men just nu är hon nere i datoraffären (tvärs över gatan) för att få hjälp. Gode Gud, låt dom lyckas. För jag vill inte att någon annan än jag ska fingra på min dator.

Ah... nu kom hon tillbaka. Min dator är bara min nu...... Hurraaaaaaaaa!! (Nej, nu hör jag från köket att det INTE funkar) Fasen jag ska koppla loss min dator och bära runt den, gömd under min tröja.

Over and out/Mamselamsen, egensinnig datorägare!

2 Kommentarer:

Blogger Bloggblad tycker...

Jag vet hur det är... min är upptagen så fort de små liven kommer hem. Men jag knuffar över dom till faderns dator.

8:47 em  
Anonymous Anonym tycker...

Här är en till som erkänner. Jag låter min mamma ta den gamla PC:en!

10:11 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka