.

Mamselamsen

tisdag, december 20, 2005

Försovit mig....lite.

Så nu får jag inte den där timmen, som jag behöver för att vakna. Men jag får väl vakna lite fortare idag................................................... Sviiiiiiiiiiish..........Nu är jag vaken!

Skippar väl out-standing make-up idag. =) Man har ju inte precis någon att försöka imponera på.

Ikväll kommer Millan... tjoho! Nu måste jag snabbkurera nacken. Måste ju kunna titta lite till vänster när vi ska ut och minga i morgon eftermiddag (efter kursen)

Over and out/Mamselamsen, naken och på väg till duschen.

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Nej, nej, inte svisha upp, akta nacken *skrattar*

8:29 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag bara "låssas" *skrattar*

11:20 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka