.

Mamselamsen

måndag, december 19, 2005

Så här högervriden har jag nog aldrig varit förut. UPPDATERAD

Bara tanken på vänster skickar kolossala smärtor genom huvudet.

Kan man kalla detta för hjärntvätt?

Over and out/Mamselamsen, stel som en..... hihihi....pinne!


Uppdaterad 19.00
Jag gick nyss förbi spegeln och fick en chock. Kan NÅGON förstå att min man tycker att jag är det sexigaste som går i ett par skor?
Nackspärr liten
Halsduk och morgonrock matchar inte ens med den ljusblå polon. Notera även det högerställda huvudet och den obäddade = kvalsterfria sängen.

Håhåjaja!

17 Kommentarer:

Blogger PGW tycker...

Du är ju gammal företagare, vänstern har den inverkan på oss ;-)

6:27 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ante det. =)

6:29 em  
Blogger anna tycker...

är inte det en väldigt liten dubbelsäng? dock kvalsterfri....då är linda skugge nöjd iallafall ;)

7:02 em  
Blogger Humlan tycker...

Det är väl inte kläderna som är sexiga... :)

7:07 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

anna: DEt är ingen dubbelsäng.... det är MIN säng!

7:07 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

humlan: Förmodligen min SJÄÄÄÄÄL! *fnissar*

7:12 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hur vampig är inte du då?
Har du raffat till dej fast det inte är lördag?

Nackspärr gör otroligt ont, lite avslappnade alkohol brukar göra susen! (inte att smörjas in på nacken, utan äh du fattar)

7:20 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

rita: Har redan inmundigats. Och.... jag är HEEEET!

7:22 em  
Anonymous Anonym tycker...

Det är väl inte din nacke som är sned, jag tycker det är spegeln som ska rättas till.

8:21 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag tror att din Stephan gillar innehållet mycket. Vill ha det hemligt. Snygg spegel. Mycket glamour!

8:24 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

lennart: har kollat... spegeln hänger spikrakt.

anne-maj: Japp... spegel är cool och extremt GULDIG! =)

9:03 em  
Blogger carra tycker...

Hihi. Vad söt du är! :)
Trist med nackspärr, dock. (Vet en del om att ha ont i nacken...) Seså, nu har jag blåst iväg lite "fairy dust" (älvadamm) så att du blir nackspärrsfri omedelpronto!

9:39 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

carra! Känner mig redan bättre.=)

9:57 em  
Blogger Monica med yffen tycker...

Varm vetekudde (eller tubsocka med ris som värms i micron) en gång i timmen. När du värmt upp nacken ska den masseras med margarin. Jo, det är sant. De råden fick jag av en sköterska när dottern nyligen hade nackspärr. Och Ipren förstås.
(Hon sa inget om avslappnande alkohol. Konstigt...)

11:10 em  
Anonymous Anonym tycker...

Gå in på Granngården eller i en hästaffär och köp hästliminet, det hjälper säger mammas sambo!

11:41 em  
Blogger PGW tycker...

Se till att familjen sitter på rätt sida om dig hela tiden så gör det inget om du bara tittar åt ett håll.

8:51 fm  
Blogger Eva-L tycker...

men vilken fantastisk guldspegel!

12:10 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka