.

Mamselamsen

söndag, december 18, 2005

Nu blir jag riktigt stressad!

Fick precis en inbjudan till en 60-årsfest den 27:e.... 50 mil härifrån.

Jag skulle så himla gärna vilja ha åkt och uppvaktat min svägerska Monika (Sveriges coolaste 60-åring, som har både designerjeans och cowboyboots... fanken vet om inte hon är mer fåfäng än jag), men det kör ihop sig. Vi måste nog stå över det... f..n, f..n... men nu ska jag ut och köpa en present. Vet ungefär vad det ska bli... vilken tur att vi har en sån specialaffär med det här.

Over and out/Mamselamsen, sätter på ansiktet för dagen.

6 Kommentarer:

Blogger X tycker...

God jul, Mamselamsen med familj (alla andra också, så klart) önskar vi här i Hollywood.

Julklappen väntar här:
http://ulleryd.com

12:20 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tack! Har lyssnat två gånger redan!

12:53 em  
Blogger X tycker...

Tihi! När släpper Millan sin första julhit, månntro?

1:35 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag tror jag har en gammal inspelning med henne och Jessica när de sjunger "Adventsljus"

2:38 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tvåstämmigt!!!!!

2:38 em  
Blogger X tycker...

Nämen, det var inte illa! Visserligen slår det ju inte min och Hampus fyrstämmighet, men nånstans måste man ju börja... ;P

5:54 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka