.

Mamselamsen

lördag, december 17, 2005

Det var längesen men nu gör jag det igen.

Mamselamsen vs Ebba von Sydow Outfit just nu.

- Vita sockar, varav en har hål på hälen. (Syns inte när föttern är föpassade till stövlarna)
- Stövlar (Svarta tyvärr. De bruna hade inte tillräckligt hög klack)
- Spetstrosor!!!! Det är ju lördag. ;)
- Magtryckaren. (Åker av innan lördagen är till ända) =D
- Spets-BH (Hm.. lörd...)
- Bruna "Gubbabyxor". As-kalas-snygga!
- Limegrön stickad tröja. (Lite noppig)
- Tunn, smal halsduk. (Matchar tröjan förståss)
- Tre guldringar
- Tre guldhalsband
- Stelt guldarmbands-ring (Där bl.a. mina föräldrars, farmors, farfars vigselringar är insmälta)
- Klocka: Longines; Design Rodolphe
- QZ-studs i öronen
- Skulle haft min limegröna handväska... men den "snodde" Camilla när jag var över hos henne i Hollywood.
- Päls (Amerikas svar på råtta)
DSCN1985 liten

Tja, så här het är jag *fnissar*. Nu ska jag bara borsta tänderna (utan päls), sätta på ansiktet och bege mig ut på stan. Man vet aldrig vad jag hittar... spontanjulklappar kanske.

Over and out/Mamselamsen, hetast i "stada"

7 Kommentarer:

Blogger Batbut tycker...

Om Du ramlar över några spontanjulklappar så kommer min önskelista här:
1. en stycken mormor till småtrollen
2. silvertejp (lagret börjar tunnas ut)
3. dykardräkt i silverlamé
4. en sinkadus med pengar, en säck eller två kanske

och hittar Du inte det blir jag alltid glad för ett par birkenstock

1:58 em  
Anonymous Anonym tycker...

sinkadus ????


*Sitter mellan lussekattbak*

2:09 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Du kan få allt utom den där sinkadusen om jag adopterar dig. Här får man veckopeng... lika många kronor som man är gammal. Så det blir väl 25 kronor i veckan till dig då. =)

2:11 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

anne-maj: "mellan"???????

2:12 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

anne-maj: sinkadus = slump, brädspel eller örfil.

Batbut: Hm....Ska jag slå dig i ansiktet med säcken med pengar?

2:14 em  
Blogger Batbut tycker...

är det riktigt mkt pengar så kan du klippa til *S*. Äsch då, skulle ju varit skrälldus... fort men fel är ju mitt motto!
Adoption är helt okej, fast det blir nog iaf 29 kronor i veckopeng. Minst *S*

2:39 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

batbut: OK då, bara för att jag ska få barnbarn.

2:48 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka