.

Mamselamsen

fredag, december 16, 2005

Voila!!!!!

Till slut efter en enorm mängd svordomar och nya hål, som skulle ha funnits från början. OCH att det fattades två skruvar blev den klar. (Tur att man har en man med verkstad som innehåller allt.) Min käre make påstår att det var inte lika jäkligt som Jysk-möblerna.
Köksö4 liten
Nu kan jag köra den fram och tillbaka och servera "vin på sängen" om jag vill.

Haaaaalleluja... halleluja...halleluja....halleeeeluja! (Asch, Ni vet vilken låt jag menar.)

Over and out/Mamselamsen, som skålar med en boujolais med Er alla!

11 Kommentarer:

Blogger Ilva tycker...

skulle inte du gora gorgonzola pasta..??

7:19 em  
Anonymous Anonym tycker...

Och Ebba har fått en ny klätterställning!

7:21 em  
Blogger anna tycker...

boujolais? jaja, alkohol blir det imorron, idag blir det julmust

7:25 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ilva: Har alldeles glömt bort mitt i all upphetsning. Va tusan... vi har ju inte ätit alls.
Rita: Inte vår VÄLUPPFOSTRADE Ebba!
anna: SKÅL!!!!

7:32 em  
Anonymous Anonym tycker...

impad. Det är ju ett mästerverk!

8:04 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Jepp. Jag vet vilken låt du menar. Men det är inte jag som skrivit den... :)

8:06 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Bloggblad: Och det trodde jag!

8:27 em  
Anonymous Anonym tycker...

Åååh! Den har jag väntat på hela kvällen:-) Om ni har tråkigt kan ni leka "taxi" köra runt vagnen i lägenehten.

8:32 em  
Anonymous Anonym tycker...

Är det studentvisan som börjar "Jag har aldrig sett nått naket.." ?? där sjunger man Halleluja i refrängen. *grin* En konjak kommer kanske väl till pass efter ett sånt monteringsprojekt?

8:39 em  
Blogger MB tycker...

fin som snus!!! :-)

8:59 em  
Anonymous Anonym tycker...

Va' fint det blev till slut! Skålar tillbaka i JPChenet *sådär*
/Barbro P

10:55 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka