.

Mamselamsen

fredag, december 16, 2005

Hemma igen!

Japp, vi blev med en liten köksö..... OCH..... ÄNNU.... EN.... TOMTE!!
Ny tomte liten
Det var ju inte riktigt meningen men Jysk sålde ut alla sina julgrejor till halva priset. Stephan och jag tittade lite på varandra och vips hängde tomten under armen på mig.

Oh... nu ser jag.... Ebba den lilla linslusen är med på bilden också. =)

Foto på köksön kommer lite senare. Den ska... hm... bara monteras ihop. Oj oj oj... jag minns allt hur det var när Stephan skulle montera matmöblemanget förra gången. Fast denna gången är det inte från den förbaskade dansken.

Over and out/Mamselamsen, ska sätta i röda ljus i kristallkronan.

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Shit! Tomten ser ju enormt stor ut. Är det säkert att du har köpt rätt? Det kanske är en sexdocka.

3:32 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jösses.... jag måste genast tjuvkika i byxorna.



Nä... bara frigolit!

3:43 em  
Anonymous Anonym tycker...

OOOOOH! Snygg tomte också! Våran är fortfarande i pannrummet. Måste fixa något stadigt åt tomten, så han kan stå ute med "Lantenor"

Kika inte i byxor, Mamsan!

4:26 em  
Anonymous Anonym tycker...

Åh vilken charmig tomte!

6:28 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka