.

Mamselamsen

fredag, december 16, 2005

Det finns dom som säger att....

män alltid får vänta på kvinnor. INTE i det här huset. Nu sitter jag här vid datorn och väntar och väntar och väntar och..... KARLAR!!! *suckar*

Tänk vad mycket grejor som tydligen måste fixas innan karlar kan komma iväg.

Jag har duschat, fixat håret, målat mig, valt kläder, druckit en kopp kaffe till, bloggat och dagen till ära.... bäddat... Men Stephan är minsann inte klar.

Undrar egentligen vad han sysslar med? Ansar näshåren? Rakar benen? Lägger ansiktsmask? Städar toaletten?Nä, jag vet faktiskt inte.

Det enda jag vet, är att här sitter jag och väntar!

Over and out/Mamselamsen, ready to go.

10 Kommentarer:

Blogger carra tycker...

Ja suck, det där känner jag igen. Min pappa tar EVIGHETER på sig att bli klar när vi ska iväg någonstans! Jag kan ha suttit i timmar (nåja, viss överdrift kanske) och nästan somnat av tristess medan han pular på. Sedan rasslar det till och han är plötsligt på språng, och blir irriterad på MIG för att jag inte är klar! Va??! Vad är det för logik?! *fniss*

12:21 em  
Anonymous Anonym tycker...

Va? Det här är nytt för mig. *skrattar* Jag tror att din sitter och fixar julklappar till sin käraste?

12:24 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Han rimmar förmodligen till alla guldiga paket du ska få!

2:25 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

anne-maj och bloggblad: På TOALETTEN??

2:31 em  
Anonymous Anonym tycker...

skratt, skratt, skratt! det där känner jag inte igen. mina nära och kära brukar ge mig lite tidigare tid än den egentliga och på så vis kommer jag nästan alltid (aldrig) i tid. en liten brist jag försöööker att bli av med, men det är INTE det lättaste. men vad tusan. fint folk kommer sent?

3:42 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

"Fint folk" slösar med andra människors tid. Så det så!!

3:47 em  
Anonymous Anonym tycker...

När din kom ut från toan, blev det någon märkbar skillnad? Blev han sötare? Snyggare? Fl´t så många frågor!

4:24 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Nä.... ingen skillnad, för han är alltid söt! =)

4:57 em  
Anonymous Anonym tycker...

Han blev förmodligen ett antal hekto lättare. *dasshumor*
/Barbro P

10:36 em  
Anonymous Anonym tycker...

Likadan som min karl. En snabb dusch för honom är på _minst_ en halv timme...
/Lindsay

10:38 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka