.

Mamselamsen

fredag, december 16, 2005

Julklappar!

Inte nog med att jag handlar massors massors med julklappar. Nu har ungarna börjat handla julklappar till Stephan, som är från MIG = Dom köper och jag betalar! *skrattar*

Men det är i och för sig bra, för det är skitsvårt att handla till Stephan. Vad gör man med en man som har "allt"? Skjortor är det inte tal om.... han har 98 st!!!!!! Tröjor... tja ett trettiotal. Strumpor och kallingar ska vi inte prata om. Böcker... nä. Elektriska apparater... inte en till kommer in här... eller jo, det blir det ju. *ler*

Denna julen går mycket åt humhum-hållet för honom. (Han kan ju trots allt tjuvläsa här)

Nä, nu ska Stephan och jag åka till Trekanten och Kalmar, vi måste skaffa oss en LITEN köks-ö. Det är för långt mellan arbetsbänkarna i köket (5 meter)... och det är långt när man bara ska ställa av något. Vi har sett en i Trekanten och jag hoppas att den finns kvar... en billig en i ek.

Over and out/Mamselamsen, direkt från morgonrocken.

6 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Om du hittar den, ta kort! Blir nyfiken!

Jag vet inte vad jag ska köpa till min. Det är SVÅRT att gå och köpa utan honom. Ska nog be mamma eller hennes sambo följa med mig nästa vecka....

10:21 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Japp.... lovar!

10:26 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Underbart :)
Jag önskar jag kunde göra detsamma. Här går slantarna till elräkningar,csn och tandläkaren =/

10:38 fm  
Blogger Monica med yffen tycker...

Jag får panik. Alla har köpt julklappar och jag har det mesta kvar...

10:39 fm  
Anonymous Anonym tycker...

98 st?? Och jag som tyckte att det var mycket med mina 32..

11:19 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

lennart! Fråga mig INTE var de kommer ifrån.

11:35 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka