.

Mamselamsen

torsdag, december 15, 2005

Pussel!

Det enda som överlever här !

11 Kommentarer:

Blogger Magnus Carlbring tycker...

skriv på

7:54 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

embryo! Jag gjör vrar jag kannn. Det sägrer jga nu... yo!

7:55 em  
Anonymous Anonym tycker...

Det är ju fullständigt livsfarligt att komma till den här bloggen. kakor och grejer överallt.

7:57 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

*skrattar* Kom på en fika då?

8:32 em  
Anonymous Anonym tycker...

Var snäll mot Mamsan, hon gör vad hon kan för sina bloggläsare. Bränn inte ut henne! Vi älskar henne!

Mamsan!
Kom och titta på vår nya hustomte!

8:47 em  
Blogger Humlan tycker...

Din blogg har fått mig på bättre humör, först mumsiga kakor (fina bilder!!!*s*) och sedan blombild på pusslet.
Gillar Paradisträd, de är fina när de blir gamla och vildvuxna och de är roliga att leka med. Jag tar skott och försöker tukta dem genom beskäring, de växer lite sakta, så vi får väl se om de blir fina om några år... *S*

8:58 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hybrisen, megalomanin, och ego:t är min egendom.
Resten, och allt som river och sliter får du gärna hyra över årsslutet min vän.
"Och ?" -> snortat för mkt kokain?

9:00 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hybrisen är MIN.... och du kan få behålla megalomanin. Då måste vi väl båda vara glada.

Och kokain?? Förstår inte... men jäkligt djupt och "intellektellt" var det säkert.=)

9:15 em  
Blogger Petra tycker...

Jag älskar dina pussel! Fler! Fler! Fler!

11:10 em  
Anonymous Anonym tycker...

Haha...Hur har du fått den att överleva? Har numera nästan inga blommor kvar... Tacka vet jag konstgjorda. Å det bästa är när man får beröm för sina fina blommor!!!!

8:40 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Klurigt pussel den här gången! Men det är ju så roligt, fortsätt med dem.

11:36 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka