.

Mamselamsen

torsdag, december 15, 2005

Nog med tråkigheter för idag... hoppas jag. UPPDATERAD!

Här ligger den första ingrediensen på det jag ska baka idag.
Syltkakor liten
Fanken vet om inte detta är den snyggaste matbilden jag tagit hittills. Alltså.... smör.... äkta smör!

Nu ska här bakas Syltkakor! Dom brukar inte bli så vackra.... men goda!

Får se om det blir någon bild på dom. Kanske väljer ut den vackraste... eller rättare sagt... minst fula.

Over and out/Mamselamsen, på banan igen


Uppdaterad 16.50
Mördegen ligger och vilar i kylen nu. Sen ett gott råd:

Gå aldrig runt med en kopp kaffe i handen och prata i telefon med en katt runt fötterna. Det slutar alltid med en massa kaffe på vita röllaknsmattor. F...n i hel...te!

Over...........

5 Kommentarer:

Blogger Ilva tycker...

Otroligt! Skuggspelet...skarpan...motivet!

4:13 em  
Anonymous Anonym tycker...

ha ha helt rätt ilva vilket mästerverk. Då väntar man med spänning på den färdiga varan

4:48 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hallelulija! Ilva är impad!

4:53 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Ett hett tips till - förresten nu ser jag att du knyckt mitt HALLELULIA!!! DET ÄR MITT!

Tipset: Flaxa inte omkring med en full glöggmugg på ljusgul matta heller. - Alltså full mugg...

5:31 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hallelulijaaa!!!!! *knycker ohämmat*

Vad skönt att det inta bara är jag. Och du har inte ens an katt att snubbla över.

5:44 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka