.

Mamselamsen

torsdag, oktober 13, 2005

Ett antal timmar senare. Uppdaterad! IGEN!

Han ger sig aldrig liten
Ja, där ligger han fortfarande. Men nu är det en skänk som ska monteras ihop. Jag har aldrig hört någon, som kan så otroligt många "fula" ord. Många av orden riktade sig mot Jysk. "Dj....lar, s...tans förb...de Jysk, som säljer sånt skit. Inga förborrade hål... det tro väl f...n det är billigt". Ja, det är väl något ditåt som osar här i lägenheten.

Men jag måste säga, att han har ett gigantiskt tålamod. Jag hade eldat upp skiten för länge sen.

Men vilken tur att han har Ebba som supporter i alla fall... jag håller mig undan. =)

Over and out/Mamselamsen som tittar lite på TV och bloggar.

Uppdaterad klockan 21.50
Så här långt liten

Det tar sig... det tar sig.
Monolog: "Jag ska f..n i mig gå till Jysk i morgon och berätta vilket jä....la skit dom säljer!.. Och vad f..n är det här för ett dj...la hål som inget passar i?"

Jag smyger mig tyst förbi, för att kunna gå ut och röka. Shhhhh..... inte störa!

(Följetongen fortsätter här, för jag kan bara inte gå och lägga mig förrän jag har sett vad som händer.)

Uppdatering klockan 23.10
Nästan klar liten

Anna! Jag hittade en annan vinkel, men hux flux blev Stephan jätteblyg. Det är nog det som Jessica har ärvt. Jag får inte lägga ut några kort på henne alls.

Hur som helst. De heta ederna har avtagit och jag hör bara lite mutter från rummet bredvid. Men nu orkar jag faktiskt inte vänta längre... dödstrött. Som den svikare jag är, går jag och lägger mig med Jan Guillou i stället.

Over and out/Mamselamsen, den största supportern, när nöden är som störst

11 Kommentarer:

Blogger Batbut tycker...

Mamse, ett råd (som Du förmodligen redan kan) - försök INTE visa honom hur det ska vara, de blir så tykna då gubbsen *s*

9:44 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Skulle inte ens våga tänka tanken! Jag smyger undan... för annars är det lätt att det blir mitt fel. =)

9:50 em  
Blogger The Female Dinousaur tycker...

*skrattar fortfarande*
Sista gången ni köper nåt från Jysk, eller hur? Ni kanske t o m kommer att kräkas när ni ser tv-reklamen i fortsättningen? Eller börja kasta överblivna skruvar på TV'n? F'resten, gillade dina guldskor, jättesnygga!

9:51 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tack!

"Våga vägra Jysk!" *skriker så det ekar över Nybro*

10:02 em  
Blogger anna tycker...

*Asg* varför är stephan fotad från samma vinkel h e l a tiden??

10:32 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Anna! Lovar annan vinkel på nästa kort.

10:44 em  
Anonymous Anonym tycker...

håller med gubben till 100%
j..la jysk försöker få ihop ett skrivbord till dottern.

så nu har jag varit på jysk 2ggr
1:a och sista gången

11:16 em  
Blogger Jenny tycker...

*Asgarv* Stackars stackars Stephan. Lycka till med allt. Hojta till om du vill ha några tips. Mitt första jobb i Aussiland var som möbelmonterare på IKEA. Jag blev snabbt förflyttad till andra marker....

1:33 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

miisy m! Aja aj aj... inte klart! Du får ge dig till tåls igen. Sorry!

Jenny! Jag ser här på morgonen att skänken står på plats, om än utan handtag. Vi ska byta dom... gillar inte alluminium.

Och spammet tar jag bort.

7:19 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Titta inte nu, men - hjälp - ni har döda djur uppspikade på väggen!

10:46 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

annika! jaja men... Här är man aldrig ensam. Dock är det ingen här som har dödat dom. Stephans pappa är skyldig till det.

2:15 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka