.

Mamselamsen

onsdag, oktober 12, 2005

Nu blir vi lite oseriösa en stund.

Samlingsbild på väskorna som förvärvades "Over there". Den rosa tvingade jag av Camilla genom ohejdad mutning och hot. *fnittrar. Willyskassen bara "hängde med" på bilden. Den innehåller ett par skor som ska till skomakaren. (Har hängt där i två veckor nu. Glömt den varje dag.)

Väsksamling liten


Ebba är jättesugen på kaviartuben på bänken. (Nä, jag har INTE ätit direkt ut tuben!)
Ebba sugen på kaviar liten

Tja, vad ska jag göra nu? Ut och röka kanske...jaaaa. (Där har jag minsann inte lärt mig att säga nej)

Over and out/Mamselamsen, med kaviarmacka i munnen

6 Kommentarer:

Blogger Ilva tycker...

Efter att ha aterupplivat bekantskapen med din korv Stroganoff sa forvanar det mig INTE att se den dar sleven i kattladan, praktiskt o bekvamt nar du gor middag eller???

8:47 em  
Blogger anna tycker...

Vet du vad som är den vanligaste orsaken till lägenhetsbränder? rökning och torrkokning.....

Men jag tror inte du röker i sängen och du har alltid mat i dina grytor, så jag oroar mig inte...;)

8:56 em  
Blogger Batbut tycker...

höll på att säga att jag inte såg skillnad mellan Stroganoffen och kattlådan, men så elak får man inte vara...*S*. Asch, ta en cig Du. Lite laster måste man ha

9:00 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

*skrattar* Lite skit rensar magen. Har jag hört.

anna! Jag röker bara utomhus!

9:23 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

batbut! Akta du dig! =)

9:32 em  
Anonymous Anonym tycker...

Min svaghet är dansk leverpastej i tjocka lager *skrattar* Snygga väskor!

9:34 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka