.

Mamselamsen

tisdag, oktober 11, 2005

Nu är jag jättetrött....

efter allt kreeeeerande (Anna, kolla hur många e:n jag har) och två glas vin.... en TISDAG! Jag känner mig så himla anarkistisk som dricker vin en TISDAG. Jag är nog en anarkistisk huligan på snart 52. Undrar vad de ska göra åt det på AF:s "Vuxendagis"? Antabus för obstinanitet kanske?

Har bara en slurk kvar i glaset och mer vill jag inte ha. Måste ju vara "skolfräsch" i morgon, när "Vuxendagis" fortsätter. För f...n jag ska vara optimist i morgon! Synd att hon inte ser mig nu... livet leeeeeker och jag är hur positiv som helst! Tänk vad lite vin kan göra susen. *skrattar*

Over and out/Mamselamsen.... *hick*

1 Kommentarer:

Blogger anna tycker...

hahaha, jag erkänner, jag harlärt mig ett nytt ord idag!

9:11 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka