.

Mamselamsen

tisdag, oktober 11, 2005

Första dagarna i Hollywood

Hollywood boulevard 2
Hollywood boulevard!! Låter snyggt va, på världens sunkställe, där man kan fånga luftföroreningar med blotta händerna. Så Ni som trodde att Hollywood var glamoröst... glöm det.

Chinese theatre 2
Camillas granne. Chinese theatre, med alla fot- och handavtryck... asch Ni vet.

Frukost 2
Dagens frukost, i alla fall om man är amerikan. Tjocka pannkakor med sirap och smält smör. Man var tämligen illamående efteråt, men jag hade bestämt att jag skulle ha det till frukost en gång i alla fall.

Stjärnputsaren 2
Här är mannen som putsar alla stjärnorna på "Walk of fame". En Funktionshindrad man som jag hade tänkt bjuda på lunch. Men när jag stötte på honom, hade han redan tagit en paus och käkade. Kommer NI dit... glöm inte honom. Det är han som gör stjärnorna på gatan så rena, blanka och värda att se.

Det var det turistmässiga jag hade att visa Er. Det vanliga... typ Hollywoodskylten, fotade jag för många resor sen. Känns inte så kul längre.

Over and out/Mamselamsen som har lite "rödtjut" vid sidan om datorn

3 Kommentarer:

Blogger anna tycker...

Ja, nu vill jag ju bara åka tillbaka!

7:17 em  
Anonymous Anonym tycker...

Samma här, längtar dit igen... :) Pancakes.... *dräggel* Helst kl 4 på morgonen efter en sen kväll. :)
Det här måste väl ändå vara rekord i antal inlägg på en dag..? ;)

8:24 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Henrik! Japp! idag är jag hur kreativ som helst. Jag MÅSTE vara en dröm för "Optimistkursen"

8:25 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka