.

Mamselamsen

tisdag, oktober 11, 2005

Camilla/Millan/Calua

Camilla i skivstudion 2
Millan i skivstudion... djupt försjunken i att lyssna på sina egna låtar. Har för resten precis pratat med henne. Om allt går vägen kommer någon eller några låtar att läggas ut på hennes myspace under morgondagen.

Millan ger hals 2
Familjens största gaphals. Japp, större än jag!!!!!

Om stage 2
Millan on stage.

Millan naturell 2
Millan som jag är van att se henne.

Pastorn 2
Den omtalade Godspelpastorn, som försökte frälsa allt och alla. "Praise the Looooord"!

Nu ska jag inte terorrisera Er mer.

Over and out/Mamselamsen, inne på glas två.

8 Kommentarer:

Blogger Cornelia tycker...

Vad kul att se dina bilder och dina reportage från AF är sanslösa, jag hoppas jag nånsin slipper uppleva nåt sånt - jag får utslag. Lova lova att du säger till när låtarna finns att lyssna på. Onödigt att be kanske. Du har ju skapat Millans fanklubb UTAN att vi ens har hört henne. Promotor, manager - har de inga sånna jobb på AF för dej?

7:32 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag lovar! *handen på hjärtat*

8:21 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag ska bli konsult och bli Camillas "manácher" och tjäna snuskigt mycket pengar. =)

8:22 em  
Blogger Theron o familj tycker...

Kul att få se dina bilder. Har du inte fler på lager?

8:29 em  
Anonymous Anonym tycker...

Vilka underbart "pinsamma" mammabilder :)

10:10 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Japp... bara en mamma kan välja ut dylika bilder.

10:14 em  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Jag har liksom gett upp...hon har ju fria hander, OAVSETT vad jag sager...Vilket ar ju ganska sa tydligt!! *Ler*

10:19 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hämnd??? *skrattar så jag nästan dör*

10:25 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka