.

Mamselamsen

onsdag, oktober 12, 2005

Nu är jag riktigt sömnig!

Har "jobbat" som rekryterare hela dagen. Och vet Ni vad jag gjorde? "Anställde" en 60-årig man!! Dé Ni!!

Har även haft en individuellt samtal med "fröken", där hon frågade vad jag tyckte om kursen. Och vet Ni vad jag gjorde DÅ? Jag sa exakt vad jag tyckte. Och nämnde även förslag på förändringar. Jag tror hon höll med mig i mångt och mycket. Tänk så bra det känns att vara rak!!

Hur som helst "Pyssligheternas Mecka" fortsätter i morgon. Då ska jag hålla i "morgonbönen"/mentala träningen. Det tycker jag faktiskt ska bli riktigt roligt. Jag har tänkt prata om "Konsten att säga nej".

Känner hur ögonlocken faller igen... måste ta en tupplur.

Over and out/Mamselamsen, nästan sovandes.

9 Kommentarer:

Blogger Theron o familj tycker...

Tycker du är så duktig!! "Ge järnet imorgon"!

3:33 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tack! Varför?

4:12 em  
Anonymous Anonym tycker...

Tycker du skall strunta i det,, säg NEJ! *skratt*

5:32 em  
Anonymous Anonym tycker...

Way to go!!! Jag tror att dom behöver riktig konstruktiv kritik och faktiskt får höra hur man upplever deras vuxendagis.

5:43 em  
Blogger Theron o familj tycker...

Varför? Jo, så du kan "påverka" innehållet lite grand till att bli mer som du vill!

5:43 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Nä, det ska bli kul... för det finns så många människor som är Ja-sägare, och far dåligt av det. Även "Icke-arbetslösa"

5:44 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

hexi och mamma mu! Japp! NU tar jag över! *skrattar*

5:45 em  
Blogger Theron o familj tycker...

Får väl rapport imorgon då?

5:56 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Japp... ska snart börja skissa lite på upplägget.

6:20 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka