.

Mamselamsen

tisdag, oktober 11, 2005

Millan har alltid varit en sökare.

Millan letar 2

10 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

hahahaha, DET var kul!! Undrar om hon ocksa tycker det???

9:06 em  
Blogger anna tycker...

vad roligt att vara med på bild i en av sveriges mest lästa blogar....hahaha

9:11 em  
Blogger Humlan tycker...

Läste just att man kan gå ner i vikt genom att skratta! Jag behöver verkligen tappa några kilon och med hjälp av dig kan jag kanske lyckas... (kanske därför jag tappan endel under sommaren *hmmm* Banta med bloggar!)

9:16 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Millan den gamla skatan...jag tror hon skrattar också

9:22 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Guuuuuud, vad ni är lika!
(Så skönt att få ge igen, för det säger alla om mig och dottern också. Den kraken behöver sällan presentera sig ens.)

9:41 em  
Blogger LipglossHeaven tycker...

*harkel* Tack, sota du for att du lagt ut denna bild for allman beskadning...Kanns ju kul!!!! *planerar jul-kupp*

10:16 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Har jag inte alltid sagt att det är fult att peta i näsan? *skrattar*

10:22 em  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Det ar ju DU som lart mig!! Lart mig allt jag kan...och kanske borde kunna...=)

4:35 fm  
Blogger Jenny tycker...

Hahaha, om Humlans teori stämmer bode jag vara supersmal nu.
Kräv hämd Calua!!!

6:28 fm  
Blogger PGW tycker...

Hon ser ut som en ung Meg Ryan på bushumör på den här bilden :-)

7:47 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka