.

Mamselamsen

onsdag, oktober 12, 2005

Vill visa att hon FAKTISKT kan...

vara allvarlig ibland. *känner hur änglalikt snäll jag är*
Camilla allvarlig

Nu ska jag snart iväg igen på aktivtet på "Dagiset". Ska nog ta med min tidning "Aktiespararen". Där är en lång artikel om bolaget "Hexagon". Måste få reda på varför den aktien "står och stampar" på samma plats. Något nyttigt måste jag ju göra.

Kom precis att tänka på det som jag skrev för att par dagar sen, om att tolka metaforer bokstavligt. Jag VILL se Hexagon stå och stampa!

Over and out/Mamselamsen, som är tillbaka i eftermiddag med både GULD-skor och GULD-väskor.

4 Kommentarer:

Blogger LipglossHeaven tycker...

Jo..tack...men jag ser ju ut som en drankt katt!!! Men du e snall du, mammis!

9:30 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

jag veeeet!

10:16 fm  
Blogger Gagga tycker...

Här var det aktivt vill jag lova. Jag som är van att kolla lite då o då, har ett himla schå att kolla igenom alla inlägg,nu när jag inte har tillgång till dator därhemma. Min bildsalsdator är dock åter igång, tack o lov. Så roligt att se dina bilder. Calua ser verkligen ut som den stjärna hon säkerligen är, och Ebba är ju helt ljuvlig.

3:15 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Camilla ser ut som en stjärna. Fattar du hur lik hon är mig? *ljuger så näsan växer* Hon är faktiskt en kopia av sin far.

6:21 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka