.

Mamselamsen

onsdag, oktober 12, 2005

Äntligen... IGEN!

Fick inte det hela att fungera med kort och så från kameran. Blev så himla förbannad, så jag tog alla Cd-skivor jag hittade i kameralådan (som jag faktiskt visste var den var) och tryckte in allihop i datorn. Vad jag gjorde, har jag inte en susning om, men förmodligen har jag program, så jag klarar mig fram till slutet av tvåtusentalet.

Viktigast av allt... jag kan lägga in kort idag igen.

Så, ett litet smakprov på min nya handväskekollektion. Dock inte så mycket GULD på denna. Inköpt på For ever 21 i Santa Monika. As-kalas-billig. (Kristna i Santa Monika! Jag tror jag tog den sista.) *ler*

Guldväska liten

Cool vá?

Snart kommer nästa. Den jag bytte till mig av Millan. Hu, det var nog ett bra byte för henne.

Over and out/Mamselamsen, som nu har hela garderoben full med väskor...62 st *rodnar*

8 Kommentarer:

Blogger Anne tycker...

Oooh! Den där var jätteläcker! :)

5:32 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

I knoooow! *jättestolt*

5:42 em  
Blogger anna tycker...

sextiotvå.....handväskor? jag äger inte en enda och lever ett rikt liv ändå....

6:10 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

anna! Sant?

6:19 em  
Blogger anna tycker...

sant....jag har två ryggsäckar och en "cykelbag"..och massor med kompisar med handväskor, jag klarar mig bra...

6:25 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja, det gör du säkert... och nog jag också. Fast jag tycker det är skitkul.

6:40 em  
Blogger anna tycker...

ha, du klarar nog ett kärnvapenkrig i skydd av väskorna ;)

8:15 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Japp... jag bygger murar av dom. =)

8:19 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka